“Bra ställe med bra mat”
Omdöme om Restaurang Pasito

Restaurang Pasito
Rankad som nr 81 av 167 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö och helt okej mat! Beställde oxfilepastan och den var god. Min vän beställde carbonaran men tyckte att den var lite smaklös. Lite besviken över att det inte gick att beställa alkohol.

Datum för besöket: september 2020
Tack slindmark

Omdömet skrevs 19 september 2020

Vi käkade en pizza (calzone) och en pasta (penne o pollo?)
Riktigt bra kycklingen var väl kanske inte den bästa men såsen var riktigt god. Generöst med mozzarella. Och trevligt med två små brödbit att säga upp den sista såsen med.

Bäst av allt är nog ändå att de inte serverar alkohol så fast man smiter dit en lördagskväll blir det inte stökigt.

Datum för besöket: september 2020
Tack 231myea
Omdömet skrevs 25 augusti 2020

Besökte restaurang pasito med några vänner i lördags innan vi skulle hem och dricka för en av kompisarna fyllde år, hela kvällen blev bara snacket om d fina service och den goda maten med vännerna,,, rekommenderar i högsta grad.. åt pizza carpacio o vill bara säga waw waw mkt bra jobbat pizzabagaren för en varken tjockt eller för tunn pizzabotten utan den var ju helt perfekt ❤ tack för att ni finns pasito

Tack Jonaskarlssson
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Oj oj vilken god lasagne,pizza o passa.hit kommer vi alltid tillbaka, mycket bra service o trevlig personal

Tack Johanerikja
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt god lasagne, bra service! Jag spelar i Brommapojkarna och vi är här och ska äta middag inför en match mot Umeås f 19 lag imorgon vid lunchtid. Kom och kolla:) Rekommenderar denna restaurang starkt. Alldeles fantastiskt, underbart, älskvärt, mysigt och trevligt.

Tack Fotbollsebba123

Resenärer som tittade på Restaurang Pasito tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Pasito? Berätta vad du tyckte!