“Mat”
Omdöme om Restaurang Pasito

Restaurang Pasito
Rankad som nr 77 av 168 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt god lasagne, bra service! Jag spelar i Brommapojkarna och vi är här och ska äta middag inför en match mot Umeås f 19 lag imorgon vid lunchtid. Kom och kolla:) Rekommenderar denna restaurang starkt. Alldeles fantastiskt, underbart, älskvärt, mysigt och trevligt.

Tack Fotbollsebba123

Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Ville ha lite extrachili på pizzan och ville även ha såsen(stark)ijämte.
Hon i kassan sa att det kostar extra och det var ok.
När jag fick pizzan så var det mild sås, som de lagt på pizzan och jag lyckades hitta 4 ynkliga chiliskivor, som jag betalat extra för.
Inte speciellt goda pizzor!!!
Välj ett ställe med goda pizzor istället, är mitt råd till dig!!!!

1  Tack Rottenparrot
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Vi återkommer alltid till Pasito när vi är i Umeå.De har supergod lasagne,och andra goda rätter. Trevligt bemötande vi känner oss alltid välkommen.

1  Tack Daydream251213
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat och bra service. Alla i sällskapet var mycket nöjda. Bra service! Prisvärt!

Tack nibanibaniba
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Jättebra mat och trevlig personal fin lokal med mycket plats och menyn har mycket mat och dryck att erbjuda

Datum för besöket: juli 2020
Tack Jhn163

Resenärer som tittade på Restaurang Pasito tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Pasito? Berätta vad du tyckte!