“Sushiris?”
Omdöme om Sushi & Bowl

Sushi & Bowl
Rankad som nr 93 av 163 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vi beställde två olika menyer sushi och tog med. Tyvärr blev vi väldigt besvikna då riset var som en fastare gröt. Vet inte hur de blandat riset men konsistensen växte i munnen. Enligt oss var denna sushi väldigt långt ifrån vad vi brukar äta.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Hannabri89

Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Maten var riktigt god, fanns både sushi och poke bowl. Alla i sällskapet var nöjda med maten. Minus var den sura tjejen i kassan som var nonchalant och ointresserad. Ganska trist i ett övrigt bra koncept.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 337kristinab
Omdömet skrevs 16 april 2019

Jag åt aldrig någon mat på detta ställe, då jag upplevde att han som tog emot min beställning inte förstod vad jag sa. Har man celiaki vill man inte ha det minsta tvivel om att maten är 100% glutenfri. Min syster som är gravid kunde inte heller få någon rekommendation på vad hon kunde äta riskfritt.

Datum för besöket: april 2019
Tack Ingela E
Omdömet skrevs 12 april 2019

Rätt nyöppnat när vi var här fick vi höra och rätt god mat var det och det vi beställde såg bra ut på tallriken. Men när man gör en weekend i Umeå blir man ju sugen på något mer att dricka än bara vatten och läsk. Känslan av snabbmatskedja finns där även om inredningen var trevlig.

Datum för besöket: januari 2019
1  Tack Roger I
Omdömet skrevs 4 februari 2019 från mobil enhet

Åt en god sushi roll och en trevlig bowl med bra smak och många trevliga grönsaker. Mysig inredning i en ganska liten restaurang i en galleria.

Datum för besöket: februari 2019
Tack NiclasV21

Resenärer som tittade på Sushi & Bowl tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Sushi & Bowl? Berätta vad du tyckte!