Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Happiness40639047832

Nja inte för mig.

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 10 dec. 2023
Centralt.Men underminerad hiss vid frukost. Frukost en ända lång kö (söndag) Enligt webb frukost till 11.00, men 1035 var det soprent inget att få på en söbdag vid den tiden? Centralt ja men övrigt nej.
Datum för vistelsen: december 2023
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
995 kr
    670 kr
4.6 km från Comfort Hotel Umeå City
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 15 november 2023

Bra och fint utan att kännas lyxigt.
Mitt i centrala Umeå med närhet till all tänkbar service.
Bastu och gym ingick gratis och med generösa öppettider.
Väldigt fin frukostbuffé även för den kräsna.
Klart rekommenderbart.

• Restyp: Reste ensam
Tack Peter G
Omdömet skrevs 3 november 2023 från mobil enhet

Skulle ut på en weekend och eftersom tåget skulle åka väldigt tidigt på morgonen så gjorde vi en extra hotellnatt på detta hotell. Lobbyn är trevlig och likaså personalen men rummet var väldigt litet och fönsterlöst vilket gör att det ej känns speciellt prisvärt.

Och eftersom vi ej hade tid att äta frukost så fick vi med oss doggy bags innehållande grovt bröd med ost, skinka sallad (på en del smörgåsar) tomat o gurka. Ett litet glas juice samt en liten fil och flingor men dock inget socker eller annat sötningsmedel

Hotellet ligger dock väldigt centralt vilket är bra och har ett parkeringshus i anslutning till hotellet och det är också väldigt bra.

Min rekommendation är att finns det andra hotell så välj det istället, detta är vad man väljer när inga andra alternativ finns

Was going out on a weekend and since the train was leaving very early in the morning, we booked an extra hotel night at this hotel. The lobby is nice and so are the staff, but the room was very small and windowless, which makes it not feel particularly good value.

And since we didn't have time to eat breakfast, we brought doggy bags containing coarse bread with cheese, ham, salad (on some sandwiches), tomato and cucumber. A small glass of juice and a small filet and cereal, but no sugar or other sweeteners

However, the hotel is very central, which is good, and has a parking garage next to the hotel, which is also very good.

My recommendation is that if there are other hotels, choose that instead, this is what you choose when there are no other options

Tack danielmH2532YU
Omdömet skrevs 3 november 2023 från mobil enhet

Skön vistelse. Trevlig personal. Hann inte äta frukosten men de var snälla att skicka med påsar med lite frukost.
Jobbigt med rummen att det inte är fönster men helt okej rum. Bra med sällskapsspel att låna och spela. Lätt att parkera och nära allt

Tack 157catarinam
Omdömet skrevs 27 augusti 2023 från mobil enhet

Bra barnvänligt hotell med parkering nära och lättillgängligt. Trots många rum bokade gick incheckning bra och smidigt, mycket bra personal i receptionen.
Vi hade en familjehelg med tre olika rum, familjerum för fyra personer som de upplevde som bra och gemytliga trots avsaknad av fönster. Större rum för två var stort och bra men lite varmt, personalen ordnade snabbt en fläkt vid förfrågan.
Frukost bra med både varma och kalla rätter, inget överflöd men alla hittade något som de tyckte om. Saknade någon bulle eller liknande som normalt brukar finnas. Rent och snabbt påfyllt och bortstädat.

Rumstips: Använd hotellets egen parkering nära och enkelt att komma till från rummen
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Jolidata
Omdömet skrevs 1 augusti 2023

Frukost katastrof inget bröd får vänta på tallrikar eller bestick var slut och var tvungen att vänta tills det är diskat.
Skulle aldrig bo här mer en natt.sedan får du betala för parkering.
Rekommenderar inte detta hotell

Datum för vistelsen: juli 2023