Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Catarina M
Lycksele, Sverige

Bra vistelse

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 3 nov. 2023från mobil enhet
Skön vistelse. Trevlig personal. Hann inte äta frukosten men de var snälla att skicka med påsar med lite frukost.
Jobbigt med rummen att det inte är fönster men helt okej rum. Bra med sällskapsspel att låna och spela. Lätt att parkera och nära allt
Datum för vistelsen: november 2023
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
985 kr
    740 kr
4.6 km från Comfort Hotel Umeå City
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 27 augusti 2023 från mobil enhet

Bra barnvänligt hotell med parkering nära och lättillgängligt. Trots många rum bokade gick incheckning bra och smidigt, mycket bra personal i receptionen.
Vi hade en familjehelg med tre olika rum, familjerum för fyra personer som de upplevde som bra och gemytliga trots avsaknad av fönster. Större rum för två var stort och bra men lite varmt, personalen ordnade snabbt en fläkt vid förfrågan.
Frukost bra med både varma och kalla rätter, inget överflöd men alla hittade något som de tyckte om. Saknade någon bulle eller liknande som normalt brukar finnas. Rent och snabbt påfyllt och bortstädat.

Rumstips: Använd hotellets egen parkering nära och enkelt att komma till från rummen
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Jolidata
Omdömet skrevs 1 augusti 2023

Frukost katastrof inget bröd får vänta på tallrikar eller bestick var slut och var tvungen att vänta tills det är diskat.
Skulle aldrig bo här mer en natt.sedan får du betala för parkering.
Rekommenderar inte detta hotell

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack klosterlikor
Omdömet skrevs 7 april 2023

Bra och trevlig personal vid receptionsdisken med ett utmärkt bemötande.
Bra frukost med ett bra utbud av alternativ för en fulländad frukost.
Trevliga rum trots att det saknade fönster men det gjorde inte så mycket.
Jag trivs att sova när det är riktigt mörkt.

Datum för vistelsen: mars 2023
Tack L3544VNthomasj
Omdömet skrevs 14 mars 2023

Rent och fräscht rum med liten sittgrupp, toppenläge mitt i stan, granne m parkeringshus med egna p-platser till rimligt pris och direkhiss till hotellet. Sköna sängar och bra frukost. Trevlig personal.

Datum för vistelsen: mars 2023
Tack carinl475
Omdömet skrevs 14 november 2022

Ett bra övernattningshotell som ligger centralt med gångavstånd från tåg och buss. Rymligt rum med sköna sängar men kuddarna var lite hårda och det var ganska varmt på rummet. Det som kändes konstigt var att det inte var något fönster men det funkar när man bara ska sova.
Frukosten var bra med något som passar alla.

Datum för vistelsen: november 2022
Restyp: Reste ensam