“Bästa Espresso freddo i Sverige!”
Omdöme om Costas of Sweden

Costas of Sweden
Rankad som nr 43 av 199 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 25 november 2018 från mobil enhet

Det är synd att man endast kan njuta av espresso freddo i Umeå.
Önskar att någon kan öppna ett liknande kafé i Stockholm.
Absolut godaste jag har druckit utanför Grekland!

Datum för besöket: november 2018
Tack silvathekran

Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Här vet personalen hur en riktigt bra espresso kläms fram! Kunnande och trevligt bemötande, gott handlag och snabb leverans. Det enda jag inte riktigt gillar är lokalen - mitt i en (superfräsch iofs) galleria mitt i stan, men det är korsdrag, människor som åker rulltrappa över mig och en massa ljud... men i övrigt: Toppen!

Datum för besöket: juli 2018
Tack JN654
Omdömet skrevs 15 november 2017

Skön personal, grymt kaffe, trevligt häng. Är kaffekvalitén viktig så är Costas ett måste när du besöker Umeå!

Datum för besöket: september 2017
Tack 978LarsP
Omdömet skrevs 14 november 2017

En trevlig lite bistro som serverar topp 3 kaffe i stan, vilket egentligen inte säger så himla mycket då Umeå inte har bra kaffebarer rent generellt.
Costas har i alla fall ambition och det sponsrar man gärna och i detta fall ganska mycket då dom inte är billiga vilket de spricker på lite för mig. Synd.

Datum för besöket: september 2017
Tack tomash918
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Mycket god cappuccino, kanske den bästa i Umeå? Finns även lite smått och gott att fika, testade deras chokladbollar med olika smaker och det var också gott. Lite tråkigt att själva chokladbollen inte smakade som utlovat utan istället var den fylld med exempelvis dumlebitar. Lite svår att äta på så vis. Lite omysig miljö men för en snabbfika funkar det bra. Plus för att det serveras vatten till kaffet.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack ilbombo

Resenärer som tittade på Costas of Sweden tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Costas of Sweden? Berätta vad du tyckte!