Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
emilliljemark
Knivsta, Sverige

Fint rum

Omdöme om U&Me Hotel
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 20 mars 2024från mobil enhet
Superfint rum med skön säng. Dessutom med fin utsikt över älven. Däremot är jag lite skeptisk till att handfatet är placerat utanför badrummet. Frukosten var bra, men inte något särskilt. För priset jag betalade är jag dock väldigt nöjd och kommer gärna tillbaka igen.
Datum för vistelsen: mars 2024
Resetyp: Reste ensam
Ser du något problem med det här omdömet?
995 kr
    670 kr
4.6 km från U&Me Hotel
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 20 februari 2024

Roligt hotell, med bra läge i staden. Bra frukost, lite stimmigt möjligtvis. Smidig incheckning när man väl hittade automaterna. Trevliga och fräscha rum men dåligt med förvaring i rummet när man bor flera i samma rum.
Rekommenderas för umeresan.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack 371urbang
Omdömet skrevs 26 december 2023 från mobil enhet

Obegripligt att Umeå inte tar tag i de ungdomar som åker runt på nätterna med enorma högtalare i bilarna och spelar musik efter västra strandgatan. Stäng av vägen för trafik mellan 22:00-06:00 för obehöriga. vi bodde på 11:e våningen men kunde inte värt oss. 2 helt bortkastade nötter i ett för övrigt fräscht hotell men här går ju inte att bo fler gånger. Undrar hur övriga hotell mot älven har det?

Rumstips: Hotellet.
Datum för vistelsen: december 2023
1  Tack 550johanl
Omdömet skrevs 5 november 2023 från mobil enhet

Ett av de bästa hotell jag varit på 🩷
Så enkelt och frächt. Älskade rummet, frukosten, tillgängligheten, enkelheten, inredningen, priset. Jag bodde på 10e våningen och utsikten från rummet var magisk. Rummet va så frächt och cleant. Att sedan ta hissen ner direkt in i restauranger med varierande utbud och prisklass va så perfekt.

Rumstips: Hitta alla lampknappar! Dom är lite gömda men då du får till belysningen kan du mysa ordentligt!!
Datum för vistelsen: november 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack nearingdahl
Omdömet skrevs 28 oktober 2023 från mobil enhet

Hotellet ligger mycket centralt. De har en härlig utsikt oavsett åt vilket håll du bor. Det är mycket enkel med in- och utcheckning. Men vill du ha en mega stor frukostbuffé får du söka dig till ett annat hotell men det finns en bra och redig frukost även här.

Datum för vistelsen: september 2023
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack matiildas
Omdömet skrevs 2 oktober 2023

Hotellet ligger mycket bra centralt i Umeå. Delar lokaler med designhotellet Stora Hotellet, men rummen på U&Me fungerar mycket bättre om man vill kunna sitta och jobba lite också. Riktigt god frukost med lokala och miljövänlig mat!

Datum för vistelsen: september 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western