Agoda.com
Priceline102 US$
Trip.com116 US$
Omdömet skrevs 4 november 2022 från mobil enhet

Rummet: Det positiva var att rummet hade en fantastisk utsikt, och var rent och fräscht och modernt. Det var nog det hela..
Extremt litet rum, man kunde inte mötas någonstans, handfatet placerat i sovrummet, glasvägg till toaletten med då full insyn ( vi hittade en Persien tillslut som gick att fälla ner efter inspektion). Sängen alldeles för hård för både mig och mitt sällskap. Vi hade bett om ett rum där vi kunde dra isär sängarna- en konstig konstruktion där madrasserna låg på någon skiva-och man kunde dra isär dom 15 cm..
När vi kom ner till frukosten så var det fullt av porslin på många bord, och ingen personal plockade undan. (Vi satt i 45 min- såg inte personalen ute på golvet en gång) frukostgästerna fick helt sonika antingen städa själva från tidigare gäster eller fösa tallrikarna åt sidan. Förövrigt var frukosten ok, inget lulllull utan basen fanns- minus för att det fanns 1 brödsort- i både limpa och fralla- bröd med något bär i.. det varma var slut- och det var inte lätt att få personalens uppmärksamhet.
Vi sov här i 4 nätter, och det var samma sak varje morgon vid frukosten- hitta plats-börja städa…

Så åker vi till UMEÅ igen bokar vi något annat hotell

Rumstips: Överväg andra hotellkedjor
Datum för vistelsen: november 2022
Tack 957bellat
Omdömet skrevs 28 september 2022

Härligt hotell med skön hipster-känsla och fantastisk utsikt! Gillar själv-inchekningen, ingen kö snabbt och smidigt. God frukost och gillar att man är på "torget" omgiven av bra affärer och restauranger.

Datum för vistelsen: september 2022
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack johannamyrland
Omdömet skrevs 7 augusti 2022 från mobil enhet

Fantastiskt rum, vilken utsikt! Utsikt över staden och älven, fönster i ca halva rummet. Väldigt prisvärt! Smidig incheckning. Helt ok frukost. Enda minus är att roomservice saknas och tvn hade endast 2 kanaler. Badkar i badrummet vilket även är trevligt.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Susanne B
Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Sämre frukost än förra året då stora hotellet o U&Me delade frukost. Gormigt med bokningen o vi har fått ringa flera gånger till kundtjänst för att få rätt bokning. Hemsidan funkar ej som den ska. Fin utsikt från rummet. Lugnt hotell mitt i stan. Kundtjänst har inte alltid personal som kan svenska utan man behöver prata engelska. Sanna på kundtjänsten har varit serviceminded men resten hade vi kunnat slippa. Blir annan hotellkedja nästa gång.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack mariawB3008PF
Omdömet skrevs 24 juli 2022 från mobil enhet

Perfekt läge, ljuvlig utsikt och tyvärr dåligt städat. Varannandags-städning får konsekvenser för hotellets gäster då sopor från hotellrummen placeras i de gemensamma utrymmena där även kvarlämnade vinglas och matrester får ligga kvar.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack HelenaAnder