Agoda.com
Priceline100 US$
getaroom.com123 US$

Perfekt läge, ljuvlig utsikt och tyvärr dåligt städat. Varannandags-städning får konsekvenser för hotellets gäster då sopor från hotellrummen placeras i de gemensamma utrymmena där även kvarlämnade vinglas och matrester får ligga kvar.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack HelenaAnder
Omdömet skrevs 10 juni 2022

Bästa hotellet vi har bott på, rummet super. Utsikten underbar, jättegod frukost. Hit kommer vi flera gånger. Nytänkande när det gällde rummet, utsikten över Umeå har vi aldrig upplevt förut. Bästa hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack driften
Omdömet skrevs 6 maj 2022 från mobil enhet

Stort hotell med fantastisk utsikt!
Smidig själv incheckning.

Bodde i ett stort fint rum högst upp med fantastisk utsikt över både stan och vattnet.

Tyvärr slarvstädat med hår och smuts från tidigare gäster.

Frukosten var ok men inte mer än så.

Datum för vistelsen: april 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack robinjohannesson
Omdömet skrevs 1 maj 2022

Toppenläge mitt i stan. Fräscha rum med utsikt över halva stan. Bekväma sängar. Lite lyhört ut mot korridoren men det hörs ingenting utifrån.
Frukost serveras i ett café i samma byggnad, mycket trevlig miljö men stökigt ljudmässigt.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack KalleDubbelve
Omdömet skrevs 26 mars 2022

Ett trevligt hotell med superbra läge. Tyvärr var det kaotiskt vid frukosten, vilket drar ner omdömet. Man missade också att städa vårt rum. Utöver detta är det trevliga rum, bra restaurang och bar i byggnaden.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack EllieKT