Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-23
Expedia.com102 US$
Lol.travel152 US$
Omdömet skrevs 24 februari 2021

Bodde i L rum med utsikt över älven. Frukosten har verkligen förbättrats! Bra planerat i pandemin för att minska trängsel.

Rummen är tysta och städningen är toppen! Kunde själv bestämma när jag ville ha städat då jag jobbade från hotellrummet stora delar av dagen. Trevligt gym och flexibel in- och utcheckningstid.

Även om ingen personal fanns på plats så var det snabba att svara på mejl!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 123123resa
Omdömet skrevs 24 december 2020 från mobil enhet

Jag hade tre önskningar och alla tillgodosågs. Utsikt mot vattnet, högt upp och dubbelsäng. Jättemysigt på alla sätt och bra frukost. Lite märkligt dock med handfatet i rummet men okey. Sambon fick lyssna på många minnen när vi tittade ut och vi såg ju typ hela Umeå.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack amyzak54
Omdömet skrevs 9 oktober 2020 från mobil enhet

Jag är stammis. Bor alltid på U&Me i Umeå. Men frukosten är inte säker nu i pandemitider. Det är den vanliga buffén. Det känns helt enkelt inte ok. Annars är det bra som vanligt! Fick ett härligt hörnrum den här gången!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Restyp: Reste ensam
Tack hpcarlson
Omdömet skrevs 4 oktober 2020

Snabb och enkel in/ut checkning, Bra garage. Rummen var helt spot on i min smak. Sängen var hård, för mig perfekt för min fru för hård. Temperaturen var i det kallaste laget. utan täcke frös vi, med täcke svettades vi. Det fanns dock möjlighet att ställa om temperaturen, men orkade inte 0300 på natten. jag sover själv kallt normalt, men detta var rejält kallt. Jag hade helt fantastisk utsikt över umeå och älven. Frukosten var lite basal på cafet. Köpte en pizza på cafet som var smaklös. "Bästa pizzan enligt olof".
Jag ger 4/5 då det som hör till hotellet i sig är för mig spot on, med ett litet avdrag för att det var kallt på natten.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack MrRobert76
Omdömet skrevs 17 september 2020

Mycket trevligt hotell som ligger bra till och väldigt centralt.
Riktigt härliga rum och en fantastisk utsikt över vattnet:)
Måste ge kred för den enkla incheckningen i Self desk i foajén direkt utanför hissarna. Maten i restaurangen var sagolik god och servicen utmärkt. Skulle tipsa att boka detta hotell av fler orsaker, men kosta på er att boka ett boende för en fantastisk fin hotellupplevelse.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western