Mitt i centrum, nära till stadslivet. Mycket trevligt hotellrum i modern design. Välstädat, rent. Från toppvåningen är utsikten fantastisk. Frukosten har en hel del lokala råvaror av god kvalitet. Bröden från det lokala bageriet är riktigt bra. Lokalen är rymlig med fin atmosfär. Gott och trevligt! Hit kommer vi igen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack brandedjet
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Har spenderat fyra dagar på detta hotell och är mycket nöjd med detta boende. Det ligger i centrala Umeå nära till allt i centrum. God frukost där saknas inget. Välstädade rum med en fantastisk utsikt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 878marinah
Omdömet skrevs 7 maj 2020

rent och fint, helt ok frukost.
lagom stora och mycket fräscha rum. enkel in och utcheckning
väldigt centralt läge samt att det går att få parkering inomhus.(mot betalning)
hel enkelt mycket bra hotell,restaurang i samma hus så man behöver inte gå ut för att leta nåt att äta på kvällen

Datum för vistelsen: maj 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack perronnlund
Omdömet skrevs 27 april 2020

Bodde på detta hotell under två dygn. Perfekt läge och grymt läcker utsikt. Vi bodde högst upp, våning 13 med utsikt över ume älv. Rummet var fräscht och trevligt. Frukost serverades på Gotthards krog. Mycket bra och mycket att välja på. In och utcheckning var enkel och snabb. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: april 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 686mikaelf
Omdömet skrevs 8 mars 2020 från mobil enhet

Hotellet ligger på superläge mitt i centrum, nära till allt! Små men fräscha och rena rum. Sängarna för en gångs skull sköna. God lunch och frukost på cafet som fanns på första våningen. Stort minus för dålig belysning i rummen och duschen som blötte ner hela badrumsgolvet... Men annars ett mysigt och trevligt hotell!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack linnwholm