TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Självincheckning har både sina för och nackdelar, men det känns ovant. Det sammanfattande intrycket är "opersonligt". Trevlig utsikt från det märkligt disponerade rummet har svårt med att handfatet är ute i rummet, Sängen passade mig perfekt. Frukosten däremot är ett skämt! Kulturbageriet säger ut allt i en enda röra på ett bord och kaffet skall vi inte prata om. Om man nu skulle lyckas plocka i hop en frukost så finns det ingenstans att sitta då det verkar vara alldeles för få bord i förhållande till hotellets storlek.För 1700;-/natt..så kan man begära mer Tack och lov ligger McDonalds 100 meter därifrån...ja så illa var det:-). McDonalds får ++ plus för sin frukost, men det var helt ok.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack blackheartrebel
Omdömet skrevs 25 september 2019 från mobil enhet

Ett så kallat gör det själv Hotel där man checkar in och ut själv.
Fungerar ju så länge man inte har frågor. Jag föredrar bemannad reception. Rummen annorlunda uppbyggda men på ett bra sätt.Skön säng och en väldigt fin utsikt.
Frukosten var dock den tråkigaste på flera år, ingen höjdare.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 799rickardv
Omdömet skrevs 24 september 2019

Modern touch,fint hotell,lobbyn där nere helt otrolig, som att komma "hem",saknade inget på frukosten,staden vacker på natten , en otrolig soluppgång på tionde våningen,rekommenderar detta hotell,tack för oss

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack jannestorrank
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Bodde här 2 nätter och hotellrummen är väldigt fina och moderna, välstädade rum, väldigt god frukost, även om utbudet var litet men allting håller hög kvalitet, enkel själv in och ut checkning i lobbyn, ligger verkligen centralt. kan verkligen rekommendera denna hotell

Restyp: Reste i arbetet
Tack Truckermike76
Omdömet skrevs 6 september 2019

Modernt och med annorlunda men bekväma rum med fin utsikt. Bra frukost dock litet klent urval.'
Personal ej inom synhåll, men kan nås på telefon vid behov. Bra pris!
Har bott här förut och kommer säkert tillbaka igen framöver.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Peter H