Ett så kallat gör det själv Hotel där man checkar in och ut själv.
Fungerar ju så länge man inte har frågor. Jag föredrar bemannad reception. Rummen annorlunda uppbyggda men på ett bra sätt.Skön säng och en väldigt fin utsikt.
Frukosten var dock den tråkigaste på flera år, ingen höjdare.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 799rickardv

Modern touch,fint hotell,lobbyn där nere helt otrolig, som att komma "hem",saknade inget på frukosten,staden vacker på natten , en otrolig soluppgång på tionde våningen,rekommenderar detta hotell,tack för oss

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack jannestorrank

Bodde här 2 nätter och hotellrummen är väldigt fina och moderna, välstädade rum, väldigt god frukost, även om utbudet var litet men allting håller hög kvalitet, enkel själv in och ut checkning i lobbyn, ligger verkligen centralt. kan verkligen rekommendera denna hotell

Restyp: Reste i arbetet
Tack Truckermike76
Omdömet skrevs 6 september 2019

Modernt och med annorlunda men bekväma rum med fin utsikt. Bra frukost dock litet klent urval.'
Personal ej inom synhåll, men kan nås på telefon vid behov. Bra pris!
Har bott här förut och kommer säkert tillbaka igen framöver.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Peter H
Omdömet skrevs 21 augusti 2019

Hotellets läge är svårslaget. Utsikt över älven gör halva vistelsen. Sängarna är de mest bekväma jag upplevt (verkar vara Best Western som har dessa sängar till stor del) och frukosten är supermysig! Ingen äggröra och bacon, men det stör inte då det mesta är ekologiskt och laktosfritt, samt nybakat bröd. Lite små ändringar varje morgon på frukosten och dessa små detaljer sammantaget gör vistelsen totalt sett toppen. Bra bemötande från personal med hjälp av rumsbyte när ventilationen gjorde att ljudnivån från grannrummet översteg det "normala". Hit kommer vi tillbaka!

Rumstips: Kan vara värt att gå upp en prisklass för att få lite större rum. De minsta är i minsta laget.
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack danielhennermark