Bodde här 2 nätter och hotellrummen är väldigt fina och moderna, välstädade rum, väldigt god frukost, även om utbudet var litet men allting håller hög kvalitet, enkel själv in och ut checkning i lobbyn, ligger verkligen centralt. kan verkligen rekommendera denna hotell

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Truckermike76
Omdömet skrevs 6 september 2019

Modernt och med annorlunda men bekväma rum med fin utsikt. Bra frukost dock litet klent urval.'
Personal ej inom synhåll, men kan nås på telefon vid behov. Bra pris!
Har bott här förut och kommer säkert tillbaka igen framöver.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Peter H
Omdömet skrevs 21 augusti 2019

Hotellets läge är svårslaget. Utsikt över älven gör halva vistelsen. Sängarna är de mest bekväma jag upplevt (verkar vara Best Western som har dessa sängar till stor del) och frukosten är supermysig! Ingen äggröra och bacon, men det stör inte då det mesta är ekologiskt och laktosfritt, samt nybakat bröd. Lite små ändringar varje morgon på frukosten och dessa små detaljer sammantaget gör vistelsen totalt sett toppen. Bra bemötande från personal med hjälp av rumsbyte när ventilationen gjorde att ljudnivån från grannrummet översteg det "normala". Hit kommer vi tillbaka!

Rumstips: Kan vara värt att gå upp en prisklass för att få lite större rum. De minsta är i minsta laget.
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack danielhennermark
Omdömet skrevs 12 augusti 2019 från mobil enhet

Blev överraskad av att det inte fanns någon reseption. Man loggade in själv och fick rumsnummer och gjorde själv nyckeln.
Rummet var pyttelitet och mycket opraktiskt. Handtvättfatet fanns inte på toaletten utan utanför. Ingen garderob för kläder eller klädhylla.
Mycket bekväma sängar och en fantastisk utsikt. Bra ljudisolerat.
Bra läge på Storgatan.
Tyckte om frukosten omgivninge vid frukosten

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 418ralfk
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

När man kommer ner till frukosten och ser fram emot de knaperstekta baconen och skramlade äggen så får man en stor ”chock” besvikelse. Inget bacon inga grillade små korvar inte skramlade ägg ;( ser att köket är utrustat med stekbord mm och ifrågasätter om man skulle kunna få lite stekt bacon ? . Tjejen i frukosten svarar lite irriterat att det serverar vi inte hos oss !! 3 meter på sidan om mitt bord så ser jag bakom

Rumstips: 1316 bra utsikt över staden
Datum för vistelsen: augusti 2019