Hotellets läge är svårslaget. Utsikt över älven gör halva vistelsen. Sängarna är de mest bekväma jag upplevt (verkar vara Best Western som har dessa sängar till stor del) och frukosten är supermysig! Ingen äggröra och bacon, men det stör inte då det mesta är ekologiskt och laktosfritt, samt nybakat bröd. Lite små ändringar varje morgon på frukosten och dessa små detaljer sammantaget gör vistelsen totalt sett toppen. Bra bemötande från personal med hjälp av rumsbyte när ventilationen gjorde att ljudnivån från grannrummet översteg det "normala". Hit kommer vi tillbaka!

Rumstips: Kan vara värt att gå upp en prisklass för att få lite större rum. De minsta är i minsta laget.
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack danielhennermark

Blev överraskad av att det inte fanns någon reseption. Man loggade in själv och fick rumsnummer och gjorde själv nyckeln.
Rummet var pyttelitet och mycket opraktiskt. Handtvättfatet fanns inte på toaletten utan utanför. Ingen garderob för kläder eller klädhylla.
Mycket bekväma sängar och en fantastisk utsikt. Bra ljudisolerat.
Bra läge på Storgatan.
Tyckte om frukosten omgivninge vid frukosten

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 418ralfk
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

När man kommer ner till frukosten och ser fram emot de knaperstekta baconen och skramlade äggen så får man en stor ”chock” besvikelse. Inget bacon inga grillade små korvar inte skramlade ägg ;( ser att köket är utrustat med stekbord mm och ifrågasätter om man skulle kunna få lite stekt bacon ? . Tjejen i frukosten svarar lite irriterat att det serverar vi inte hos oss !! 3 meter på sidan om mitt bord så ser jag bakom

Rumstips: 1316 bra utsikt över staden
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Enagroupab
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

Helt underbara sängar, originella och trevliga rum. Ingen standard frukostbuffé men det som finns att välja på håller hög kvalitet och är en skön kontrast till en överdådig buffé där det ofta är varierad kvalitet. Självincheckningen fungerade bra, rekommenderas!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack C J
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Lugnt och trevligt hotell, inga störande ljud från korridor el närliggande rum. Rumsnyckeln behövs när man skall åka upp med hissen till rummet, kändes tryggt.
Inget kylskåp vilket kunde vara bra, speciellt sommartid.

Datum för vistelsen: juli 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western