Omdömet skrevs 9 augusti 2019

När man kommer ner till frukosten och ser fram emot de knaperstekta baconen och skramlade äggen så får man en stor ”chock” besvikelse. Inget bacon inga grillade små korvar inte skramlade ägg ;( ser att köket är utrustat med stekbord mm och ifrågasätter om man skulle kunna få lite stekt bacon ? . Tjejen i frukosten svarar lite irriterat att det serverar vi inte hos oss !! 3 meter på sidan om mitt bord så ser jag bakom

Rumstips: 1316 bra utsikt över staden
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Enagroupab
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

Helt underbara sängar, originella och trevliga rum. Ingen standard frukostbuffé men det som finns att välja på håller hög kvalitet och är en skön kontrast till en överdådig buffé där det ofta är varierad kvalitet. Självincheckningen fungerade bra, rekommenderas!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack C J
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Lugnt och trevligt hotell, inga störande ljud från korridor el närliggande rum. Rumsnyckeln behövs när man skall åka upp med hissen till rummet, kändes tryggt.
Inget kylskåp vilket kunde vara bra, speciellt sommartid.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Burmanak
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Inga störande ljud från andra rum. Känns tryggt och bra att man använder rumsnyckeln i hissen för att ta sig upp till rummet, måste dock alltid ta med nyckeln då man går ut.
Centralt beläget, fin utsikt över älven från vårt rum.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack aburma729869
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

U&Me hotel i Umeå överraskade oss på ett positivt sätt. Det var enkelt att checka in vid de terminaler som fanns på entréplan. Det fanns även en person som assisterade om det behövdes.
Vi bodde på plan 11 med en fantastisk utsikt över staden. Sängarna var sköna att sova i och det var svalt o skönt på rummet.
Frukosten var god och det mesta fanns att äta.
Bor gärna där igen

Tack Plimpan