Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Lugnt och trevligt hotell, inga störande ljud från korridor el närliggande rum. Rumsnyckeln behövs när man skall åka upp med hissen till rummet, kändes tryggt.
Inget kylskåp vilket kunde vara bra, speciellt sommartid.

Tack Burmanak
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Inga störande ljud från andra rum. Känns tryggt och bra att man använder rumsnyckeln i hissen för att ta sig upp till rummet, måste dock alltid ta med nyckeln då man går ut.
Centralt beläget, fin utsikt över älven från vårt rum.

Tack aburma729869
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

U&Me hotel i Umeå överraskade oss på ett positivt sätt. Det var enkelt att checka in vid de terminaler som fanns på entréplan. Det fanns även en person som assisterade om det behövdes.
Vi bodde på plan 11 med en fantastisk utsikt över staden. Sängarna var sköna att sova i och det var svalt o skönt på rummet.
Frukosten var god och det mesta fanns att äta.
Bor gärna där igen

Tack Plimpan
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Hur mysigt som helst fick ett topp modernt rum med alla bekvämligheter samt sjöutsikt, ligger på en innegård med bageri och en vegetarisk restaurang, frukosten här är bland det mest kompletta och fantastiska jag upplevt, och då har jag bott på en del hotell =)

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Utematsfantast
Omdömet skrevs 5 juli 2019

Modernt hote ll med visserligen litet trånga rum men som är litet annorlunda designade och känns moderna. Utmärkt utsikt från rummet, bekväm säng. Incheckning gör man själv via automat, kan vara litet krångligt, men man kan få hjälp via telefon vid behov.
Mycket prisvärt. Har bott här förut och kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2019
  • Restyp: Reste ensam