Höjdpunkter från omdömen
Novas inn.

Helt suverän räkmacka med supergod dressing till. Är något som rekommenderas. Bra priser på både ... läs mer

Omdömet skrevs 15 augusti 2021
sunezingmark
Umeå, Sverige
Soligt och blåsigt

Vi var över till Holmön med en trevlig färjetur på 45min Det blev en trevlig dag med lite god mat ... läs mer

Omdömet skrevs 10 juni 2018
Mikael E
Umeå, Sverige
Läs alla 18 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 5 juni 2019

Tragiskt att det inte skall gå att få en ordentlig färja som fungerar. Verkar som att ön håller på att kvävas ut av högre makter. Vill dom inte ha en levande ö- Där folk bor året runt?
Trevligt att det finns affär därute & Novas Inn med suverän mat.

Datum för upplevelsen: maj 2019
3  Tack voyager38525911319
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Var och åt på öns ända restaurang och maten var verkligen okej, men inget speciellt. 3-4/5 och prisvärt. Men för att säkert komma hem igen, se till att stå i kön en timma innan, vi missade den och fick stå och vänta i 2 timmar. För övrigt ingen speciell natur som inte går att hitta någon annanstans, åker aldrig tillbaka

Datum för upplevelsen: augusti 2018
4  Tack Jonas G
Omdömet skrevs 10 juni 2018

Vi var över till Holmön med en trevlig färjetur på 45min
Det blev en trevlig dag med lite god mat och en promenad runt på ön.

Datum för upplevelsen: juni 2018
1  Tack Mikael E
Omdömet skrevs 15 maj 2018 från mobil enhet

Underbara utflyktsmöjligteter oavsett om man väljer att åka en bit eller stanna i närheten av färjeläget!

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack AnnaB1725
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hade en väldigt trevlig vistelse på Novas med både vänner och familj. Vi blev bemötta med glädje och fick menyer på en gång, dryck kom efter ca 3 min och maten kom efter 10. Service i världsklass och maten var den godaste jag någonsin ätit, dom hemmarökta ribsen var gjorda med kärlek och omsorg! Kommer rekommendera detta till alla!

Datum för upplevelsen: augusti 2017
3  Tack emmelieh2017