Höjdpunkter från omdömen
Novas inn.

Helt suverän räkmacka med supergod dressing till. Är något som rekommenderas. Bra priser på både ... läs mer

Omdömet skrevs 15 augusti 2021
sunezingmark
Umeå, Sverige
Soligt och blåsigt

Vi var över till Holmön med en trevlig färjetur på 45min Det blev en trevlig dag med lite god mat ... läs mer

Omdömet skrevs 10 juni 2018
Mikael E
Umeå, Sverige
Läs alla 18 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hade en väldigt trevlig vistelse på Novas med både vänner och familj. Vi blev bemötta med glädje och fick menyer på en gång, dryck kom efter ca 3 min och maten kom efter 10. Service i världsklass och maten var den godaste jag någonsin ätit, dom hemmarökta ribsen var gjorda med kärlek och omsorg! Kommer rekommendera detta till alla!

Datum för upplevelsen: augusti 2017
3  Tack emmelieh2017
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Det godaste jag ätit, supergod hemlagad mat med trevlig personal i genuin skärgårdsmiljö. Hela min familj var nöjd trots att vi har olika smak. Jag äter absolut här fler gånger.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
1  Tack Malin Q
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Otroligt vacker ö! Vi hyrde cyklar på Novas inn och cyklade till fyren vilket tog ca 20 minuter. Passade även på att besöka kyrkan på ön där det fanns en berättarröst som pratade om kyrkans historia. Cyklade även ut till trappudden och promenerade längst den utmarkerade leden.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Anton F
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Vi tillbringade midsommarhelgen på Holmön som ligger på en ö cirka 3 mil från Umeå. Färjan som går till ön är gratis och tar cirka 40min. Ön är stor och cykel känns som ett måste. Vi hyrde dessa på Novas Inn som ligger i närheten av där färjan lägger till. Ön erbjuder mycket. Vandringsleder, Kyrka, Restaurang, Lanthandel, Paddla Kajak, Vandrarhem, cykeluthyrning, fiske,älgar, havsörnar, båtmuseum,segla med slupen, badplatser.

Datum för upplevelsen: juni 2017
1  Tack JohanN1326
Omdömet skrevs 20 januari 2017

Besök Holmön och fånga dagen. Ta gratis färjan från Norrfjärden. Ta med cykeln eller hyr en, ute på ön. Cykla runt i det gamla kulturlandskapet. Efter cykelturen, besök båt museet, beläget i byviken. Ät på Byvikens Wärdshus, Novas inn.

Datum för upplevelsen: juli 2016
2  Tack Michael F