Öppet i dag: 07:00 - 22:00

Umeå, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 42 omdömen

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Kan vara stans finaste konferens anläggning.
Rent, snyggt och fin utsikt i pauserna.
Maten är dock inget vidare emellanåt.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Tomas H
Omdömet skrevs 10 december 2019

En modern kulturell mötesplats bestående av biblioteket, ett konferenscenter, museum. Finns även hotell och restauranger.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack frasse_k
Omdömet skrevs 21 januari 2019 från mobil enhet

Stort fint bibliotek i samma byggnad som, restaurang, café, delikatessbutik och hotell. Lätt att hitta en lugn vrå och gotta ner sig i en bra bok, magasin, ljudbok eller bara strosa omkring och kika på de aktuella utställningar som väven erbjuder. Härlig plats för både små och stora.

Datum för upplevelsen: oktober 2018
Tack lizal89
Omdömet skrevs 3 september 2018

Mysigt och annorlunda miljö , gott fika , gott bröd och fina soppor , men de högsta poängen får nog miljön,önskar bara att sittplatserna var bekvämare,härligt ljusinsläpp också.

Datum för upplevelsen: november 2017
1  Tack MonaN569
Omdömet skrevs 17 augusti 2018

Historisk vandring i historier om kvinnor sen flera sekel tillbaka.
Vi kunde oxå konstatera att det har inte skett så stora förändringar. Periodvis har kvinnor gått två steg framåt o sen ett tillbaka. Vi har svårt att lära av historien.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
3  Tack Hagal2016