“bra”
Omdöme om Restaurang Balder

Restaurang Balder
Boka med
Restaurang Balder har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 110 av 178 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs augusti 2 2017

brta resturang god mat mycket bra pris väditbra sevisoch nära bussar trevlig personal liger brevid renmarks torget umeå

Tack clasf

Omdömet skrevs februari 10 2017 från mobil enhet

Ingen mysig lokal. Vi åt middagsbuffen. Vissa saker goda....andra inte. Sushin va god. Trevlig personal och snabb service. Kan vara för att vi va nästan ensamma....inte vet jag. Men stan erbjuder så många bufféer...så jag väljer ej denna en gång till. Men som sagt...har bara testat buffén.

Tack Trubbnos
Omdömet skrevs februari 10 2017 från mobil enhet

Ingen mysig miljö källarlokal.
Buffén var inget speciellt smakade som vanligt.
Det positiva var personalen mycket trevliga.
Och priset var rätt så får dom till maten å smakerna så blir det jätte bra..

Tack per m
Omdömet skrevs maj 18 2016

Har ätit lunch här några gånger. Maten är ok men inte mer än så. Lokalen ligger en trappa ner, källar känsla utan fönster. Skulle inte bjuda med mig min käraste hit.

Tack Trysse
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs mars 12 2016 från mobil enhet

Måste säga att Balder blivit mycket bättre än tidigare. Ny ägare antar jag. Jättegod asiatisk buffé/taco ..med mycket att välja på till bra pris. Mycket trevlig personal. Kan verkligen rekommenderas. Kommer garanterat gå dit fler gånger.

Tack TripAdvisor-medlem

Resenärer som tittade på Restaurang Balder tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Balder? Berätta vad du tyckte!