“Middag”
Omdöme om Restaurang Balder

Restaurang Balder
Boka med
Restaurang Balder har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 81 av 183 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 10 februari 2017 från mobil enhet

Ingen mysig miljö källarlokal.
Buffén var inget speciellt smakade som vanligt.
Det positiva var personalen mycket trevliga.
Och priset var rätt så får dom till maten å smakerna så blir det jätte bra..

Tack Wild68

Omdömet skrevs 18 maj 2016

Har ätit lunch här några gånger. Maten är ok men inte mer än så. Lokalen ligger en trappa ner, källar känsla utan fönster. Skulle inte bjuda med mig min käraste hit.

Tack Trysse
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 12 mars 2016 från mobil enhet

Måste säga att Balder blivit mycket bättre än tidigare. Ny ägare antar jag. Jättegod asiatisk buffé/taco ..med mycket att välja på till bra pris. Mycket trevlig personal. Kan verkligen rekommenderas. Kommer garanterat gå dit fler gånger.

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 24 oktober 2015 från mobil enhet

Balder är väldigt bra de gånger som dom får till det. Varierar tyvärr en del i kvalitet överlag. Mätt blir du då lunch buffén innehåller mkt olika mat.

Tack Tomas H
Omdömet skrevs 8 oktober 2015

Trevlig Personal, Trevliga lokal. God mat.

Dock riktigt tråkigt när man bokar bord och får maten 1 timme efter att man sätter sig vid bordet.

Tack Anders B

Resenärer som tittade på Restaurang Balder tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Balder? Berätta vad du tyckte!