“Positivt överraskad! ”
Omdöme om Restaurang Balder

Restaurang Balder
Boka med
Restaurang Balder har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 110 av 178 Restauranger i Umeå
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs mars 12 2016 från mobil enhet

Måste säga att Balder blivit mycket bättre än tidigare. Ny ägare antar jag. Jättegod asiatisk buffé/taco ..med mycket att välja på till bra pris. Mycket trevlig personal. Kan verkligen rekommenderas. Kommer garanterat gå dit fler gånger.

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs oktober 24 2015 från mobil enhet

Balder är väldigt bra de gånger som dom får till det. Varierar tyvärr en del i kvalitet överlag. Mätt blir du då lunch buffén innehåller mkt olika mat.

Tack Tomas H
Omdömet skrevs oktober 8 2015

Trevlig Personal, Trevliga lokal. God mat.

Dock riktigt tråkigt när man bokar bord och får maten 1 timme efter att man sätter sig vid bordet.

Tack Anders B
Omdömet skrevs september 15 2015

Ganska ok lunchbuffé. Har bara ätit middag en gång och då var vi ensamma i restaurangen. Trots , eller tack vare, det så blev vi bortglömda så vi fick vänta både på att de skulle slakta kon och tillaga den. Maten var dock ok. Vänta dig inte några kulinariska höjdpunkter men du blir absolut mätt!

Tack Gumman66
Omdömet skrevs augusti 13 2015

Var där med några vänner efter varit på Nolia mässan o mötes av glad servitris som visade oss till bordet. Vi beställde lite olika rätter o det var bra klass på middagen med god service med trevlig personal.

Tack Kenneth B

Resenärer som tittade på Restaurang Balder tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Balder? Berätta vad du tyckte!