“Helt ok lunchställe”
Omdöme om Restaurang Balder

Restaurang Balder
Boka med
Restaurang Balder har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 108 av 178 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs september 15 2015

Ganska ok lunchbuffé. Har bara ätit middag en gång och då var vi ensamma i restaurangen. Trots , eller tack vare, det så blev vi bortglömda så vi fick vänta både på att de skulle slakta kon och tillaga den. Maten var dock ok. Vänta dig inte några kulinariska höjdpunkter men du blir absolut mätt!

Tack Gumman66

Omdömet skrevs augusti 13 2015

Var där med några vänner efter varit på Nolia mässan o mötes av glad servitris som visade oss till bordet. Vi beställde lite olika rätter o det var bra klass på middagen med god service med trevlig personal.

Tack Kenneth B
Omdömet skrevs maj 25 2015

Vi har under många år ätit lunch på Balder. Oftast har det funnits ca 10 rätter med svensk husmanskost, men nu hade man bytt ägare. Numera serveras mest kina mat och halvdan sushi på lunchbuffen. Så tyvärr blev det en riktig besvikelse.

Tack Doneri
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs april 28 2015

Du kan alltid hitta bra mat och utmärkt service på Balders. Du kan äta massor av olika rätter från Sushi till god sallad. Värdet för pengarna är mycket bra. Se bara till att du inte äter för mycket. Efterrätt med kaffe och stekta bananer ingår.

Tack Dennis L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Omdömet skrevs april 11 2015 från mobil enhet

Trevlig och tillmötesgående personal, ägaren kom även till bordet och pratade. God och välsmakande buffé med bra variation. Fick även tips av den trevliga servitrisen.
Hit kommer vi absolut igen.

Tack Margaretha S

Resenärer som tittade på Restaurang Balder tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Balder? Berätta vad du tyckte!