“Blev lite besviken”
Omdöme om Restaurang Balder

Restaurang Balder
Boka med
Restaurang Balder har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 82 av 183 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 25 maj 2015

Vi har under många år ätit lunch på Balder. Oftast har det funnits ca 10 rätter med svensk husmanskost, men nu hade man bytt ägare. Numera serveras mest kina mat och halvdan sushi på lunchbuffen. Så tyvärr blev det en riktig besvikelse.

Tack Doneri

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 28 april 2015

Du kan alltid hitta bra mat och utmärkt service på Balders. Du kan äta massor av olika rätter från Sushi till god sallad. Värdet för pengarna är mycket bra. Se bara till att du inte äter för mycket. Efterrätt med kaffe och stekta bananer ingår.

Tack Dennis L
Omdömet skrevs 11 april 2015 från mobil enhet

Trevlig och tillmötesgående personal, ägaren kom även till bordet och pratade. God och välsmakande buffé med bra variation. Fick även tips av den trevliga servitrisen.
Hit kommer vi absolut igen.

Tack Margaretha S
Omdömet skrevs 30 mars 2015

Berättade vid bokningen att jag är känslig mot ljud (högljudd musik och skräniga kunder). Min familj som inte träffas så ofta fick då vi anlände hela ena delen av restaurangen alldeles för oss själva! Fenomenal service och bra mat. Det enda som drar ned är att pappa inte riktigt gillade köttet i buffén. Resten av familjen åt av övriga buffén med god aptit. Trots att det inte är någon lyxrestaurang är lokalerna mysiga och det var rent och snyggt. Det tål att upprepas att servicen var utmärkt, vänlig och tillmötesgående.

Tack Vimsar
Omdömet skrevs 22 februari 2015 från mobil enhet

Nya ägare sedan ett tag tillbaka i denna källarrestaurang. Var på kvällsbuffé, som är en liten lustig kombination: Tacos, grill, sushi och asiatiskt. Den levererar godkänt. Tacosen är som förväntat i Umeå, med tillägget att de har en smält ost-pump. Sushin är inte i toppklass. Grillat som på en lunchservering. Det asiatiska (utöver sushin) var faktiskt ganska gott, kyckling med nötter blev kvällens favorit.

Tack Umebo

Resenärer som tittade på Restaurang Balder tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Balder? Berätta vad du tyckte!