“Hög kvalité på påskbuffén ”

Brännlands Wärdshus
Rankad som nr 16 av 183 Restauranger i Umeå
Beskrivning: Restaurang i västerbottensmiljö. Vi arbetar med lokalproducerade råvaror och maten lagas från grunden med inspiration från Västerbotten. I företaget finns även ett charkuteri.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk påskbuffé toppad med en mycket god hemgjord snaps till sillen. Det märks att man har tillgång till närproducerade råvaror av hög kvalitet, samt att man tillverkar egna charkuterier. Trevlig personal och härlig atmosfär som mer än väl kompenserar att värdshuset ligger lite avsides.

Tack Jonas H

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Sist vi åt här var på julbord med jobbet. Det var riktigt gott och varierande. Annars brukar det bli en lunch då och då. De ligger ju lite väl långt från Umeå får att äta en normal lunch utan det får bli när jag ska äta affärslunch och har lite mer tid än vanligt. Maten generellt god. Mysig lokal.

Tack LeicaM240
Omdömet skrevs 18 december 2017

Vi hade bokat lunch, julbord. När vi anlände fick vi vänta ca 15 minuter på att någon tog emot oss trots en tom restaurang. Inget bord var dukat. Vi satte oss och bordet skulle dukas. En smutsig duk läggs på.
Vi hämtar mat en första gång. När vi skulle hämta mat ytterligare en gång var det mesta bortplockat. Vi påpekade detta och fick då in lite skinka på en assiett till bordet. Inte ok.
Absolut inte värt pengarna.

Tack Karin91100
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Lunch egen korv , mycket goda måste jag säga
Fick vänta länge bara en personal som jobbade det drar ner betyget
Men maten var god ok pris oxå tycker jag.

Tack Elisabeth R
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Åt en mycket välsmakande lunch på detta mysiga ställe. Maten var välkomponerad och innehöll många olika smaker.

Tack Anna-Lena L

Resenärer som tittade på Brännlands Wärdshus tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Brännlands Wärdshus? Berätta vad du tyckte!