“⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”

SEN Street Kitchen AVION
Rankad som nr 2 av 171 Restauranger i Umeå
Beskrivning: SEN Street Kitchen återskapar de autentiska smakerna, dofterna och känslorna vid de livliga gatumarknaderna i Hanoi och Bangkok, ramenstånden i Tokyo samt alla andra gatukök över hela östra Asien. Enkelt, snabbt, nyttigt och fräscht.
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bästa snabbmaten i umeå, samtliga rätter håller hög nivå. Priset är inget att snacka om, Umeås bästa lågprisrestaurang

Datum för besöket: februari 2020
Tack mrfireshot

Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Guuud vad gott, helt fantastiskt. Har ätit Hanima med lax, avokado, syrad rödlök och en chilimajonaise. Mums, kan varmt rekomenderas

Datum för besöket: januari 2020
Tack annawL8690PZ
Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Jag brukar inte gilla att äta på köpcenter. Det är ofta stimmigt och stökigt och inte särskilt avkopplande. Med det sagt så vore det synd att missa SEN street kitchen på Avion i Umeå. Maten är helt enkelt väldigt god. Vore det inte för stimmet både runt och i restaurangen då hade det blivit fulla 5 poäng, men nu får det bli 4. Men om du är i krokarna och vill ha något snabbt och gott, då är det inget att tveka på.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 329leifc
Omdömet skrevs 26 december 2019 från mobil enhet

Mycket spännande smaker och vällagade rätter finns det här. Det här är smaker vi tycker om och blev väldigt nöjda med allt vi åt här den här gången.

Datum för besöket: december 2019
Tack JonasFjallstrom
Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Älskar att gå hit och äta när jag är på Avion. Dels utifrån att det är grymt god mat men också utifrån att jag sällan lagar liknande mat hemma. Detta är verkligen street kitchen-mat i sin bästa form!

Datum för besöket: december 2019
Tack RebeccaN1674

Resenärer som tittade på SEN Street Kitchen AVION tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt SEN Street Kitchen AVION? Berätta vad du tyckte!