“Bra stämning. Trevlig personal.”
Omdöme om The Bishops Arms

The Bishops Arms
Rankad som nr 4 av 5 Smått och gott i Umeå
Kök: Pub
Omdömet skrevs 4 juli 2019 från mobil enhet

Skön lugn stämning.
Bra utbud av öl.
Maten är bra men inte så bra som man hade förväntat sig av priset. Dvs, bra men inte prisvärt.

Tack rickyrich99

Omdömet skrevs 4 juli 2019 från mobil enhet

Vi beställde lax som tyvärr inte motsvarade förväntningarna. Portionsbit överstekt.
Fick en ok burgare. Mycket trevlig personal som höjer upplevelsen. Trevliga och hjälpsamma. Trasiga avlopp, toabesökare blev hänvisade till grannkrogen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 196kristoffern
Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

När vi vill äta en god entrecote går vi alltid hit. Har aldrig blivit besviken. Särskilt trevligt nu under sommaren när solen skiner på uteserveringen.

Tack ezzyex
Omdömet skrevs 14 juni 2019

Bra mat för att vara en pub, däremot är det ärligt talat lite väl dyrt även om maten som sagt var bra.

Tack KentB298
Omdömet skrevs 12 juni 2019 från mobil enhet

En söndag kväll i Umeå är utbudet av restauranger begränsat. The Bishops Arms höll dock öppet. Naturligtvis inrett i engelsk pubstil, ganska trivsamt. Någon slags pubquiz pågick när jag anlände, men den var precis i sluttampen lyckligtvis.
Man fann sig ett bord, beställde mat och dryck i baren, betalade direkt. Jag beställde en förrätt (en grekisk sallad) och som huvudrätt Fish & Chips. Tillagningen var väldigt effektiv, maten kom verkligen snabbt! Men men, något udda att servera förrätten samtidigt med den varma huvudrätten! Förrätt äter i vart fall jag först, huvudrätten sedan. Nåväl, huvudrätten höll sig ganska varm. Rejäla chips, goda. The Fish var också god, men lite mer vinäger, och förstås citron, gav lite bättre karaktär. Flera sorters alkoholfri öl fanns att välja på, det är hedersamt!

Tack AAAronsson

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!