Strawberry Hotels
ZenHotels.com
1 146 kr
seannaj78
Lerum, Sverige

När man känner sig som hemma borta - då är det bra!

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 apr. 2024
Hotel Sense är ett väldigt trevligt och personligt hotell. Maten är super. Frukosten fantastiskt. Lite instängd luft i vissa rum då det saknas möjlighet att öppna fönster. Olika kuddar att välja på gör att man sover gott. Produkter från Rituals i badrummet är en bonus. På det stora hela ett mycket bra hotell!
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste i arbetet
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Emily Kivisalu, AnnanClarion Hotel Sense, svarade på det här omdömet
Svarade för 4 veckor sedan
Hej!

Så roligt att du trivdes hos oss, och framförallt roligt att du känner dig som hemma. Det är det bästa betyget vi kan tänka oss! :-)

Varmt välkommen tillbaka!
    1 526 kr
2.3 km från Clarion Hotel Sense
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 7 april 2024

Åker hem från en hotellvistelse helt slut efter en natt med plågsamt dålig sömn. Knallvarmt hotellrum hela natten. Rummet hade termostat och AC som gäster ej kan styra över - ej heller elementet. Säkert 25 grader varmt i rummet hela natten och så fönster man ej kan öppna, det är ju oerhört plågsamt. Hade dyrare hotellrum högt upp i byggnaden. Meddelade receptionen som endasr sa att vaktmästaren ska se över det

Datum för vistelsen: april 2024
Tack Jenny M B
Emily Kivisalu, Annan på Clarion Hotel Sense, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Jenny,
Tack för att du tog dig tid att lämna feedback till oss! Jag ber verkligen om ursäkt för att du inte fick en bra natt hos oss. Vår centrala värmesystem ska hålla en ständig temperatur som ska aldrig överstiga 22 grader. Självklart ska vi se över om det ligger något fel i systemet och ber ännu en gång om ursäkt för att du inte fick en vilsam natt.

Omdömet skrevs 18 mars 2024

I stort sett ett bra hotell. Bra frukost och miljön i stort. Upplevde dock att sängen var för mjuk och kuddarna för hårda/höga. Ligger bra och centralt i Luleå. Närhet till stadskärnan är ju ett plus.

Datum för vistelsen: mars 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 603ingmars
Emily Kivisalu, Annan på Clarion Hotel Sense, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2024

Tack för den fina feedbacken! Vi uppskattar alltid att få veta vad vi kan göra bättre, och det vi har lyckats med! Önskar dig varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 6 mars 2024

Otrevligt bemötande av personal i frukosten. Blir frågad om kvitto för dom tror att man går in och äter utan att betala eller bo på hotellet? Känns oerhört kränkande och nedvärderande. Frukosten var ok men kommer inte komma tillbaka på grund av bemötandet.

Datum för vistelsen: mars 2024
Tack Go55266419489
Emily Kivisalu, Annan på Clarion Hotel Sense, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2024

Hej!
Det var verkligen tråkig att du kände dig kränkt av vår personal. Det är en helt i sin ordning att fråga om kvitto elller rumsnummer på frukosten, men vi ska alltid göra det på ett vänligt och trevligt sätt. Jag ber om ursäkt att så var inte fallet när du var hos oss.
Jag hoppas att vi ses igen i framtiden, och önskar dig en fin dag.

Omdömet skrevs 16 januari 2024

Trevlig personal. Fina fräscha rum. God mat. Riktigt fin skybar med duktiga och trevliga bartenders.

Centralt och nära till det mesta. Vi var på några pubar i som ligger i närheten.

Beställde två olika frukostpsket till rummet som var otroligt välsmakande.

Datum för vistelsen: december 2023
Tack annanI1026BN
Emily Kivisalu, Annan på Clarion Hotel Sense, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2024

Tack för att du valde att bo hos oss på Clarion Hotel Sense!

Jag uppskattar verkligen att få höra hur du upplevde din vistelse hos oss. Vi jobbar alltid med att bli bättre och din feedback är den bästa verktyget vi har för att förbättra oss.

Önskar dig en härlig dag och hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 1 januari 2024

Luleå bästa hotell är värd att boka på, bästa rummen med den bästa utsikten och inte tala om hotellets frukost, så kan jag lätt lova att detta är Luleås bästa hotell.
Fin och härlig lobby vilken gör att man känners sig Välkommen

Datum för vistelsen: januari 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack P9329AVtonys
Emily Kivisalu, Annan på Clarion Hotel Sense, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2024

Tack för dessa fantastiska ord! Vi är så glada att du trivs hos oss och hoppas att få se dig snart igen. :-)