Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
mattias72
Stockholm, Sverige

Modernt, bra läge o service

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 nov. 2023
Väljer gärna detta hotell i Luleå.
Läget är bra, personalen bra, trevlig atmosfär, bra frukost, moderna rum mm.
Man känner sig välkommen och det är ett hotell man helst vill bo på flera nätter.
En av de bästa frukostarna när det gäller Strawberry hotell.
Trevlig bastu med utsikt mot vattnet.
Datum för vistelsen: november 2023
4,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
Emily Kivisalu, AnnanClarion Hotel Sense, svarade på det här omdömet
Svarade 30 nov. 2023
Tack för ditt otroligt fina recension Mattias! Hoppas att vi får ha dig som gäst igen och att vi kan ge dig en ännu bättre upplevelse då!
1 395 kr
  • eDreams
5.6 km från Clarion Hotel Sense
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 18 oktober 2023

Bland de skönaste sängar jag sovit i.
Frukosten är väldigt bra, mycket att välja mellan i en trevlig miljö högst upp med utsikt över Luleå.
Läget mitt i stan är också bra, gångavstånd till det mesta.

Datum för vistelsen: oktober 2023
  • Restyp: Reste ensam
Tack Andreas I
Emily Kivisalu, Annan på Clarion Hotel Sense, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2023

Tack för den fina feedbacken! Hoppas att vi får ha dig som gäst igen.
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 5 september 2023

Rummet var ett ordinärt rum, det fanns minibar på rummet och det är ett plus. Det fanns en tv på rummet men först fungerade den inte alls och medans personalen försökte få tag i någon som kunde titta på det fick vi igång den. Dock försvann bild och ljud med jämna mellanrum ”Week or No Signal” kom upp. Det absolut bästa med hotellet var frukosten, den hade mycket att välja på. Personalen vid incheckningen var dock i klass med tv:n, lite svajig.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack 650ulrikah

Tack för den fina feedbacken! Tyvärr så har vår tv och wifi varit väldigt svajig sen en uppdatering sen ett par veckor tillbaka. Vi jobbar hårt med att få till det. Jag ber om ursäkt för att du upplevde även vår personal som svajig - vi ska bli bättre!
Hoppas att vi får ha dig som gäst igen.
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 augusti 2023 från mobil enhet

Mycket bra hotell mitt i Luleå.
Vi har bott på Sense många ggr de senaste åren. Vi trivs väldigt bra här.
Personalen är alltid på topp, stämningen väldigt behaglig överlag.
Frukosten väldigt bra.
Finns spa och restaurant med bra mat.
Kan varmt rekommenderas !

Tack 584mariaj
Emily Kivisalu, Annan på Clarion Hotel Sense, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2023

Tack för den fina recensionen! Vi är så glada att ni trivdes hos oss, och hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 13 augusti 2023

Vi fick tre fantastiska nätter på hotellet. Mycket bra bemötande från alla i personalen. Mycket fint och trevligt hotell, ett fantastiskt rum och mycket bra frukost. För att inte tala om utsikten. Helhetsbedömningen är bland det bästa vi upplevt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack maxb475
Emily Kivisalu, Annan på Clarion Hotel Sense, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2023

Så otroligt roligt att få läsa din fina recension! Vi är så glada att du fick en bra vistelse hos oss och hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 12 augusti 2023

Väldigt fint hotell mitt i centrum och enkelt att parkera nära för en billig peng. Väldigt trevlig personal och väldigt bra frukost. Stort rum, med fin utsikt över fjärden och ok säng och kuddar. Bra mörkläggningsgardiner.
Tyvärr ingår inte spat i alla rumskategorier, men är ändå värt ett besök. Dock så hade vi otur att det var barn där som trodde att det var ett lekland trots att personalen sa till.

Tack HMPR

Hej! Tack för den fina feedbacken! Vi är glada att du trivdes hos oss, och hoppas att få ha dig som gäst snart igen!