Boka nu, betala på plats
Priceline
Tripadvisor98 US$
ZenHotels.com122 US$
Omdömet skrevs 18 november 2021 från mobil enhet

Troligen beroende på att jag, omedvetet, bokade fel typ av rum. Det borde dock inte finnas så små rum och dessutom utan fönster.
Nästa gång riskerar jag inte att hamna i källaren utan väljer annat hotell.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Ingetav
Omdömet skrevs 12 november 2021

Uruselt utbud av glutenfritt till frukost, endast torra skivor av brödet, inget fikabröd och öppna smörbyttor och en brödrost för ALLA, ostädat hotellrum otrevligt bemötande när man påpekar detta fel

Tack E3047AUmariar
Omdömet skrevs 7 november 2021

Tillbringade två nätter här med två tonårsdöttrar. Vi bodde i ett rum utan fönster men det var ändå mysigt. Personalen på hela hotellet var mycket trevliga och hjälpsamma. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Tack 21Anettesna
Omdömet skrevs 29 oktober 2021 från mobil enhet

Ok rum. Dålig Wi-Fi. Hårfönen brann nästan upp och lät högt. Ljusramp bakom sänggaveln klickade hela natten. Städaren tog min natttröja vid städning och den fick jag aldrig mer tillbaks. Frukosten var god och restaurangen bra men dyr. Trevlig atmosfär.

Rumstips: Finns en stor grusparkwring bredvid
Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack SagaS1974
Omdömet skrevs 23 oktober 2021

Hotellet såg ut att vara ganska nyrenoverat och ligger mycket centralt i Luleå. Jag bodde i ett rum utan fönster, något om inte kändes så viktigt. Rummet var ganska stort och i mycket bra skick men saknade kylskåp och sängen kändes kanske lite "använd".
Personalen var mycket hjälpsam och trevlig, något som verkligen lyfte min vistelse. Frukosten var superb, det saknades verkligen ingenting och fantastiskt utsikt från 9:e våningen. Nackdelen var möjligen att det var alltför få sittplatser, i varje fall om man inte vill vara alltför närgången andra hotellgäster.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 343andersb