Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com100 US$
Priceline100 US$
FindHotel100 US$
Travelocity100 US$
ZenHotels.com125 US$
Omdömet skrevs 29 oktober 2021 från mobil enhet

Ok rum. Dålig Wi-Fi. Hårfönen brann nästan upp och lät högt. Ljusramp bakom sänggaveln klickade hela natten. Städaren tog min natttröja vid städning och den fick jag aldrig mer tillbaks. Frukosten var god och restaurangen bra men dyr. Trevlig atmosfär.

Rumstips: Finns en stor grusparkwring bredvid
Restyp: Reste i arbetet
Tack SagaS1974
Omdömet skrevs 23 oktober 2021

Hotellet såg ut att vara ganska nyrenoverat och ligger mycket centralt i Luleå. Jag bodde i ett rum utan fönster, något om inte kändes så viktigt. Rummet var ganska stort och i mycket bra skick men saknade kylskåp och sängen kändes kanske lite "använd".
Personalen var mycket hjälpsam och trevlig, något som verkligen lyfte min vistelse. Frukosten var superb, det saknades verkligen ingenting och fantastiskt utsikt från 9:e våningen. Nackdelen var möjligen att det var alltför få sittplatser, i varje fall om man inte vill vara alltför närgången andra hotellgäster.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 343andersb
Omdömet skrevs 29 september 2021

Doften som möter en när man kommer in är tung och ger omedelbart illamående. Tvål schampo och allt som finns på toaletten med cederträ som är en mycket tung doft är fruktansvärd att behöva tvätta tillomed händerna med! Migränframkallande doft som jag inte klarar av! Att också mötas av parfym i entrén skrämmer bort mig! Jag kommer inte välja detta hotell igen trots att allt annat var toppen! Sköna sängar, valmöjlighet på kudde! Skön dusch, bra frukost! Mycket trevlig personal! Toppen! Men doften gör att jag inte kommer tillbaka!

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 859berithr
Omdömet skrevs 6 september 2021

Riktigt nöjd med min weekend i Luleå och på Clarion Sense. Trevlig personal och fantastisk utsikt från våning 9 där frukosten serverades och vi tog en drink i baren en kväll. Restaurangen var fullbokad den tid vi ville äta men såg jättetrevlig ut. Stor parkering för hyrbilen tvärs över gatan som var gratis efter kl 18 och före kl 9. Massor med trevliga restauranger inom gångavstånd. Kan rekommendera "Kocken & Co" på baksidan av hotellet!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack MTH_Sweden
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Ett hotell att utgå ifrån vid besök i Luleå. Fräscht med mkt bra bemötande. Helt ok rum o sängar och ett hissystem som gör att man inte behöver vänta. Nödvändigt med garageplats då parkeringsmöjligheterna utanför hotellet är klart begränsade. Bra mat serveras utifrån en begränsad meny. Renfile som serverades helt enligt önskemål är ett bra val i Luleå. Utanför menyn finns ett bra sortiment av röda viner.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Björn G