“Mysigt!”

Kök: Brew Pub
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen

Ett bra Bishops som vanligt
Oxfilén riktigt bra samt en bra lokalbryggd lageröl. En liten uteservering som vi inte använde då det ännu är kallt men funkar fint snart.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Rosenberg9

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Vi var där på alla hjärtans dag så det tog lång tid att få maten. Men det var trevlig miljö och personalen var trevligt så gjorde inte så mycket. God middag och förrätt. Kan helt klart gå ditt igen.

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack Jonashem
Omdömet skrevs 9 januari 2021 från mobil enhet

Trevlig miljö. Mycket olika öl och kunnig personal som gärna hjälper till och serverar en.
Helt okey mat till ett bra pris.
Inte för hög musik, man kan prata med varandra.
Vill man I första hand ha trevlig och dricka några öl ska man gå hit.

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack JoelO910
Omdömet skrevs 9 december 2020 från mobil enhet

Enastående mat, estetiskt upplagt och kocken Mona stekte entrecote som smälte i munnen. Fin atmosfär, duktig personal och träffsäkra dryckestips till respektive rätt! Denna restaurang kommer att vara det självklara valet, den dag vi besöker Luleå igen!

Datum för besöket: december 2020
Tack aseroman
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Bishop Dåligt sa till i baren att jag ville beställa.pekade och satte mig vid ett bord 40 minuter senare gav jag upp. det var inte intressant att ta upp beställning på bishop fast de var lite gäster. tyvärr så kommer detta inte vara mitt första val när jag stannar på elite. luleå finns ju andra ställen att äta på

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack pere724

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!