“Fullsatt, mustigt och quiz”
Omdöme om The Bishops Arms

The Bishops Arms
Rankad som nr 6 av 129 Restauranger i Luleå
Kök: Brew Pub
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Vi hamnade här av en slump eftersom vårt hotell inte erbjöd söndagsmiddag överhuvudtaget. Bra urval av mat och dryck och en riktigt rolig och knepig quiz.
Mycket lokalbefolkning vilket höjde tempen. Servicen kunde vara raskare men det var många beställningar. När vi kom fick vi beskedet att det var fullsatt så vi fick trixa oss in.
Men fullsatt var det inte.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Knota

Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Den sett till priset minsta burgare jag ätit. Inte tomat, salladsblad, lök eller vegetabiliskt i närheten, torrt bröd...
Ölen var i alla fall god.
Service ok, men förvånar mig samtidigt att matrester finns på nästan alla tomma bord utan att torkas av.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Martin S
Omdömet skrevs 11 augusti 2019

Det var nog en dålig dag för personalen. Jag har upplevt bättre ställen av Bishops Arm i Eskilstuna.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Bo W
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Luleås och Norrbottens största utbud av öl. Många olika sorters whisky finns också.
Dessutom otroligt mysig pub med kunnig personal.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Zelolule
Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Mycket härlig pub mitt i centrum. Inget inträde väldigt trevligt att sitta och ta en öl. Både ute och inne.

Datum för besöket: juli 2019
Tack bortan

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!