“Kladdiga menyer som efter”
Omdöme om Kitchen & Table

Kitchen & Table
Rankad som nr 5 av 128 Restauranger i Luleå
Kök: Amerikanskt, Skandinaviskt

Kladdiga menyer som efter påpekande byttes ut mot nya något mindre kladdiga med kommentaren: det går ju att läsa i alla fall.

Datum för besöket: september 2020
Tack charlottesN8293DX

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Vi åt en 3-rätters middag på Kitchen & Table-restaurangen, det ingick i vårt hotellpaket. Den lät inte så rolig (bl a nyponsoppa till efterrätt), men smakade desto bättre. Fräscha råvaror och jag som laktosintolerant fick en jättegod egen variant på maten.
Personalen var trevlig och det var fin utsikt i kvällssol över norra hamnen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 23marjapm
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Åt fantastiskt gott reninnanlår med viltkroketter. Köttet perfekt stekt o kryddat. Jordgubbsdessert med glass, hasselnötter m.m. Därtill en glad o trevlig service. Rekommenderas!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack lgudrun56
Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Sist jag och sambon var där så klassade jag detta som stans bästa restaurang. Nu återkom vi med 11-åringen och jag blev besviken. Vi vuxna valde en mixed grill -Sharing menu med apetisers. Märkliga friterade oliver mm och nån gröt. Ingen förklaring vad det var förrän jag frågade. Vår son hade hunnit äta upp sin mat innan vår mat kom på bordet. Huvudrätten: mixed grill var inte heller märkvärdig. Efterrätten var god. När man lägger några tusen på en familjemiddag så vill jag att alla får maten samtidigt, jag vill ha ett gott bemötande och mat som är mer än okej. Vet inte vad som hänt med denna restaurang det senaste året?

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 451randig
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Stora portioner, mycket god mat. Vi fick maten i lämplig tid och servicen var bra. Restaurangen är en skybar, tyvärr kan man inte se utsikten pga räcken utanför.

Datum för besöket: november 2019
Tack fackla

Resenärer som tittade på Kitchen & Table tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Kitchen & Table? Berätta vad du tyckte!