Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Anna-Leena A
Kungälv, Sverige

Bra medelklasshotell i fulltimmer

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 11 jan. 2016
Ligger en bit utanför Luleå men i en vacker omgivning runt en sjö. Hotellet är något slitet med äldre teknik. Dock hade vi en liten bastu på rummet.Bra frukostbuffé i härlig timmersal. Inga speciella faciliteter.
Resetyp: Reste med familjen
3,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorRum
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
1 423 kr
    933 kr
3.7 km från Nordkalotten Hotel Konferens
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 28 september 2015

Bodde på detta klassiska konferenshotell samma dagar som det bytte ägare.
Så det viktigaste för den som tänker bo där kollar upp vad som är där nu.
Senaste uppgifterna var att det skulle bli studenthotell av merparten av hotellet för att senare byggas om till spa.

Datum för vistelsen: augusti 2015
1  Tack mattiaslumea
Omdömet skrevs 1 september 2015

Bodde på Hotell Nordkalotten några veckor på en arbetsresa. Lobbyn och allmänna utrymmen rätt fräscha. Hotellrummen börjar nog sjunga på sista versen dock. Wi-fi fungerade tidvis väldigt dåligt på rummet och det hördes onödigt mycket mellan rummen..

Tack Martin W
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Vi bodde där under 3 nätter i Juli 2013 och upplever hotellet som slitet och att det är dags för uppfräschning. Bastun på rummet har sett bättre dagar.Bra frukost dock.Ligger avsides så det är bilen som gäller om man skall ta sig någonstans.

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack Anna-Leena A
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Mörkt, kusligt, tänk "Twin peaks". Heltäckningsmatta som sett sina bästa dagar för flera år sedan. Det luktade svett och hund på rummet, antar att detta beror på att det finns bastu på rummet. Lavarna i bastun måste vara byggda av nån väldigt lång person, om jag stod på golvet så var den första laven vid mitt ryggslut. Vi hade bokat all inclusive med 2 rättersmiddag, men det var en rätt bestående av nån färg och smaklös kasslergratäng med ris. Till barnen fanns det korv/kycklingsspett/hamburgare som legat varma i måååånga timmar. Frukosten var ok.

Tack Maria A
Omdömet skrevs 23 januari 2015 från mobil enhet

Hotelldelen är nedgången, kall och dragig. Vi fick ha bastun på i badrummet med öppna dörrar för att få upp värmen. Vi blev vita under fötterna av heltäckningsmattan i rummet, usch!!! Maten på kvällen ok men varför servera den i en kall bar istället för i den mysiga kåtan (frukostmatsalen) där det finns öppen eld?!?
Personalen var jättebra!

Datum för vistelsen: januari 2015