Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Anna-Leena A
Kungälv, Sverige

Slitet konferenshotell

2,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 juli 2015
Vi bodde där under 3 nätter i Juli 2013 och upplever hotellet som slitet och att det är dags för uppfräschning. Bastun på rummet har sett bättre dagar.Bra frukost dock.Ligger avsides så det är bilen som gäller om man skall ta sig någonstans.
Datum för vistelsen: augusti 2014
Resetyp: Reste med familjen
2,0 av 5 bubblorRum
3,0 av 5 bubblorService
3,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
    1 272 kr
    1 314 kr
3.7 km från Nordkalotten Hotel Konferens
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Mörkt, kusligt, tänk "Twin peaks". Heltäckningsmatta som sett sina bästa dagar för flera år sedan. Det luktade svett och hund på rummet, antar att detta beror på att det finns bastu på rummet. Lavarna i bastun måste vara byggda av nån väldigt lång person, om jag stod på golvet så var den första laven vid mitt ryggslut. Vi hade bokat all inclusive med 2 rättersmiddag, men det var en rätt bestående av nån färg och smaklös kasslergratäng med ris. Till barnen fanns det korv/kycklingsspett/hamburgare som legat varma i måååånga timmar. Frukosten var ok.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack Maria A
Omdömet skrevs 23 januari 2015 från mobil enhet

Hotelldelen är nedgången, kall och dragig. Vi fick ha bastun på i badrummet med öppna dörrar för att få upp värmen. Vi blev vita under fötterna av heltäckningsmattan i rummet, usch!!! Maten på kvällen ok men varför servera den i en kall bar istället för i den mysiga kåtan (frukostmatsalen) där det finns öppen eld?!?
Personalen var jättebra!

Datum för vistelsen: januari 2015
Tack Ylteis
Omdömet skrevs 31 oktober 2014

Själva hotellet är ganska nedslitet, men ändå sköna sängar. Däremot på kvällen när vi skulle äta middag ( vi var med jobbet på konferens) så skulle middagen serveras 19.00. 19.30 kom förrätten sen fick vi vänta till 20.30 innan varmrätten dukades fram och är man diabetiker så är det länge att vänta när man tagit sprutan. Sen stod det på menyn att det skulle vara fläskytterfilé men jag ger mig den på att det var benfri kotlettrad.
Jag tycker att man ska titta på personalstyrkan när man har ca 150 gäster som väntar på middag så att det flyter på bättre.
Annars var frukosten och lunchen väldigt bra

Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack Brigitte650
Omdömet skrevs 30 oktober 2014

Fint med stockvirkes entren och baren annars helt klart ett hotell som tar hand om större sällskap med sina konferenslokaliteter. Ligger vid flygplatsen, en bra bit ifrån Luleå centrum.
Frukost i "lappkåtan" med öppen eldstad är mysig på morgonen.
Rummen bör få en uppfräschning och översyn

Rumstips: Rummen håller 80 tals nivå
Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack KH-EH2013
Omdömet skrevs 13 juli 2014 från mobil enhet

Bodde 1 natt på Nordkalotten. Rummen var hyffsat stora och det var rent.

Tyvärr är rummen i behov av renovering. Inget är direkt sönder men allmän tillståndet är slitet.

Frukosten är bra och stor.

WIFI funkar bra i rummen.

Nära till Luleå Airport och därmed är det långt till Luleå centrum. Det är inte gångavstånd till centrum!

Trevlig personal!

Datum för vistelsen: juli 2014