“Härligt ställe med uteservering vid vattnet”
Omdöme om Bistron

Bistron
Rankad som nr 4 av 126 Restauranger i Luleå
Kök: Svenskt
Beskrivning: Vi är en modern bistro med norrländsk prägel. Här tolkar vi den norrländska mattraditionen till vår egen matidé i kontrastrika möten mellan rustikt finlir och klassisk innovation. Mat som inspirerar, överraskar och smakar riktigt gott – för både små och riktigt stora sällskap.
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Härligt ställe med uteservering vid vattnet. Skön stämning, perfekt för en AW eller bara för en god middag. Tonfisken var supergod!

Tack kellyhQ7887DG

Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt, riktigt bra!

Det var länge sedan jag lämnade ett omdöme på Tripadvisor men nu känner jag mig tvungen
Fantastiskt mottagande!
Utmärkt mat med underbart matchande viner.
Miljön är fantastisk, så även servicen, professionell samtidigt som familjär.
Helt enkelt en stjärnkrog!

Tack MatJens
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Fräsch, snygg och trevlig miljö med snabb och kunnig service. Vi tog det dyraste på menyn - renentrecote - som motsvarade alla förväntningar. Har svårt att tänka mig att det finns någon bättre restaurang i Luleå för tillfället.

Tack johant461
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Nyrenoverad och fräsch restaurang i direkt anslutning till Norrbottensteatern Maten lika bra som tidigare. Blir aldrig besviken. Duktiga sommelierer. Bra ställe att njuta både sommar och vinter.

Tack ChristinaB2193
Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Luleås bästa restaurang!

God mat.
God dryck.
Utmärkt service!

Vi fick ett bord utomhus och en alldeles utmärkt servitris.

Maten utmärkt. En svensk burratina följd av en klassisk råbiff med modern touch.

Datum för besöket: juni 2020
Tack FF_Lule

Resenärer som tittade på Bistron tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Bistron? Berätta vad du tyckte!