Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com117 US$
Priceline117 US$
Travelocity108 US$
eDreams117 US$
Orbitz.com108 US$
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Ett mycket bra standardklasshotell. Inget extra, men bra för sin standard. Rent, fräscht och modernt. Bra lugnt läge vid stationen, inte direkt i stadskärnan, men ändå nära. Bra och skön säng vilket är väldigt viktigt för mig. Det allra bästa var att brödet vid frukosten var nybakt och fortfarande varmt och färskt, så himla gott. Prisvärt. Kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Kaka1974
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Har ingen vanlig frukost! Bara frukostpåsar! och dom innehåller varm fil och en ljummen halv degig smörgås,1 muffin, 1ägg
Så himla dåligt!
Hotellfrukosten är ju det man ser fram emot och är det viktigast när man bor på hotell.

Tack Sirshitalot
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet ligger bra med en kort promenad från järnvägsstationen och nära centrum.
Rummen ganska små och enkla men fyller sin funktion. Prisvärda.
Frukosten riktigt dålig i Coronatid. En färdigpackad påse. Bra att man kunde beställa in ägg och bacon/pannkakor men hade varit trevligt om det informerades om detta. Vi överhörde när en annan gäst beställde och fick på så sätt reda på det.

2  Tack Perni7
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Mysigt hemtrevligt mindre hotell med promenadavstånd till centrum. Vi bodde i ett jättefint nyrenoverat rum! Dock för varmt på rummen, skulle önska att det gick att ställa temperaturen i rummet. Saknade extra kudde , golvhandduk i badrummet och helkroppsspegel i hallen om jag skulle få önska något mer. Hur som helst, skulle inte tveka att boka detta hotell igen nästa gång jag åker till Luleå!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Jeanfred63
Omdömet skrevs 25 maj 2020

Vi valde att isolera oss på hotell i stan en natt. Det gicks mycket bra eftersom det inte var trängsel på hotellet. En trevlig variation från vardagen.
Hotellet är trevligt och personligt. Vi gjorde orientering. TURF, på stan.

Datum för vistelsen: maj 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com