Strawberry Hotels
Frukost ingår
Tom Steel
Bra hotell
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 juni 2019
Hotellet ligger ett stenkast från järnvägsstationen, men tågen stör inte. Rummen helt ok. Kombinerad bar och reception, vilket är en lysande idé. Trevlig personal.
Frukosten är överdådig. Här finns i princip allting. Strålande.
Undvik det extremt trånga garaget (150 kr/dygn). Gatuparkeringen är gratis 18-09.
Datum för vistelsen: maj 2019Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Tripadvisor
    995 kr
6.1 km från Comfort Hotel Arctic
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 16 juni 2019

Jag bodde här på Arctic medan jag föreläste och deltog i seminarium under Luleå Pride och trivdes väldigt bra på hotellet! Supertrevliga tjejer i receptionen, både vid in och utcheck! Tyvärr missade jag frukosten denna gången på grund av att jag försov mig men hörde på ryktesvägar att även den erbjöd allt och lite till. Städningen var utmärkt! Fantastiskt! Kommer bo här om jag har vägarna förbi Luleå igen!

Tack all härlig receptionspersonal!

1  Tack YoungEuropeanTravels
Barception, Receptionist på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2019

Hejsan!

Tack så hjärtligt mycket för den trevliga recensionen.

Ni är varmt välkommen att besöka oss igen.

Ha det fint!

MVH
Iida

Omdömet skrevs 12 juni 2019 från mobil enhet

Lite i utkanten ger lugnt läge nära järnvägs stationen. Serverar enklare varmrätt på kvällen för 40kr! Perfekt för jobbresa. Enkelt gym med dusch och bastu. Nära liten sjö där man kan gå runt. Ca en timme tar det i normalt tempo och på vägen finns ett utegym.

1  Tack MorganD1250
Barception, Receptionist på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2019

Tack för att ni har tagit er tid för att recensera oss.

Väldigt kul att höra att ni trivdes.

Ha det bra så hoppas vi att vi ses i framtiden.

Omdömet skrevs 11 juni 2019 från mobil enhet

Bodde två nätter i ett enkelrum, som var det mest prisvärda jag hittade i Luleå med tanke på standarden. Mycket nöjd med allt, vänlig personal, god frukost, skön säng. Fanns allt man behövde på rummet, extra plus för skohorn 👏🏻Fint också att man kan köpa sig en enkel middag måndag-torsdag för endast 40kr. Kommer gärna åter!

Tack 482katt

Hej!

Vad kul att höra att ni trivdes här hos oss.

Ni är mer än välkommen att besöka oss igen.

Ha det bra.

Omdömet skrevs 31 maj 2019

Bodde här en natt när jag var i Luleå med jobbet. Möttes av en liten lobby med lite småfamiljär feeling. Neutralt trevlig receptionist och snabb service. Rummet kändes som ett klassiskt hotellrum från 90-talet men med skön fåtölj och sköna sängar. Det stod att det fanns ett "spa" på hotellet och jag kikade in där då jag tänkte att det kunde vara skönt att avsluta kvällen där. Men känslan var skolomklädningsrum blandat med förråd så jag skippade "spa-kvällen" och hängde på rummet istället. Det stod några inklämda träningsmaskiner inne i "lounge"-avdelningen men om de ens fungerade verkade osannolikt.

Men, trevlig personal av de jag sprang på och helt ok frukost. Så för en ren övernattning utan större krav på bekvämligheter är det absolut helt ok!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Gnagert

Tack så mycket, vi uppskattar verkligen att ni tagit er tid att ge oss feedback.

I slutet på maj, början på juni har vi uppdaterat vårat gym med ny utrustning då den vi tidigare haft varit väldigt sliten.

Om ni besöker oss i framtiden hoppas vi att ni får en ännu bättre upplevelse.

Ha det bra!

Omdömet skrevs 31 mars 2019 från mobil enhet

Vi hade ett ganska basic litet rum, inget kylskåp bland annat. Annars var det ett fräscht hotell. Väldigt god frukost med mycket att välja mellan. Om man vill bo finare finns det säkert finare rum men dyrare. Tycker det är ett bra vanligt hotell. Nära till busstation och tågstation.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack systermureser

Kul att ni tagit er tid att recensera oss.

Som ni själv säger så fokuserar vi på det enkla så att vi kan hålla priserna nere.

Om ni besöker oss fler gånger och är i behov av ett kylskåp tveka inte att höra av er till personalen så kan vi fixa så att ni får tillgång till ett.

Ha det bra!