Kostnadsfri avbokning till den 23-02-19
Ingen förskottsbetalning krävs
Travelocity114 US$
Orbitz.com114 US$
Omdömet skrevs 31 mars 2019 från mobil enhet

Vi hade ett ganska basic litet rum, inget kylskåp bland annat. Annars var det ett fräscht hotell. Väldigt god frukost med mycket att välja mellan. Om man vill bo finare finns det säkert finare rum men dyrare. Tycker det är ett bra vanligt hotell. Nära till busstation och tågstation.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack systermureser
Barception, Receptionist på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2019

Kul att ni tagit er tid att recensera oss.

Som ni själv säger så fokuserar vi på det enkla så att vi kan hålla priserna nere.

Om ni besöker oss fler gånger och är i behov av ett kylskåp tveka inte att höra av er till personalen så kan vi fixa så att ni får tillgång till ett.

Ha det bra!

Hälsningar
Comfort Hotel Arctic

Omdömet skrevs 22 februari 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell. Nära till de centrala delarna av staden. Mycket trevlig personal. Skön säng på rummet, inga störande ljud från trafik, hiss och grannar. wi-fi fungerade bra. Frukosten var bra. Stort plus för kvällsbuffé (40:-) Återkommer gärna

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack jockej237
Omdömet skrevs 30 januari 2019 från mobil enhet

Möttes av mycket trevlig personal. Bra rum lite liten dusch för mig som e stoor. Var jätte törstig när jag klev in på rummet efter en lång resa. Möttes av två flaskor stilla vatten som bjöds på mycket uppskattat just då. Månd-torsd serveras enklare kvälls mat för gäster till en kostnad av 40kr. Pannbiff klyftpotatis och sås funkade utmärkt för mig.

Restyp: Reste ensam
Tack 671bernts
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2019

Hejsan 671bernts.
Tack för ditt omdöme.

Vad roligt att du uppskattade vattenflaskorna och middagen här på hotellet.
Ett tips till nästa gång, om du tycker att våra duschar är för små, så har nästan alla rummen olika duschar och endel har även duschdrapperi. Jag vet att endel duschkabiner kan vara lite små, men kom och prata med oss i receptionen vi kan fixa väldigt mycket.

Ha det bra, hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 19 januari 2019 från mobil enhet

Helt ok storlek på rummen och dom var rena. Personalen på kvällen verkade inte riktigt serviceminded men på morgonen var dom riktigt trevliga!

Hotellet känns slitet och standarden är låg. När jag duschade började det lukta fimp i hela badrummet vilket var otroligt störande. Frågan är om dom gjort om rummet till rökfritt och inte sanerat ordentligt.

Frukosten höll låg nivå. Baconen smakade gammalt fett och äggröran var inte god. Kaffet smakade surt/bränt. I övrigt fanns det en del att välja på.

Ingen bra vistelse är slutsatsen och kommer att undvika att boka här igen.

Restyp: Reste ensam
1  Tack AndersM1002

Hejsan Anders!
Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss.
Tråkigt att höra, jag har tagit detta både med husfrun och fukostansvarige och vi ska be alla dem anställda dubbelkolla allt i rummen givetvis även lukten.

Ha det bra, du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 18 januari 2019

Bra service med fräscha lokaler och toppen frukost , bemötande var precis som man förväntar sig att bli behandlad. Rummen bra standard och fräscha..frukosten fanns allt som behövs för en kanon start på dagen.

Datum för vistelsen: januari 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Flyer01824406222

Hejsan Flyer.

Tack för ditt omdöme, det betyder mycket.
Vad roligt att läsa detta, du är varmt välkommen tillbaka!