Kostnadsfri avbokning till den 23-02-19
Ingen förskottsbetalning krävs
Travelocity114 US$
Orbitz.com114 US$
Omdömet skrevs 30 januari 2019 från mobil enhet

Möttes av mycket trevlig personal. Bra rum lite liten dusch för mig som e stoor. Var jätte törstig när jag klev in på rummet efter en lång resa. Möttes av två flaskor stilla vatten som bjöds på mycket uppskattat just då. Månd-torsd serveras enklare kvälls mat för gäster till en kostnad av 40kr. Pannbiff klyftpotatis och sås funkade utmärkt för mig.

Restyp: Reste ensam
Tack 671bernts
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2019

Hejsan 671bernts.
Tack för ditt omdöme.

Vad roligt att du uppskattade vattenflaskorna och middagen här på hotellet.
Ett tips till nästa gång, om du tycker att våra duschar är för små, så har nästan alla rummen olika duschar och endel har även duschdrapperi. Jag vet att endel duschkabiner kan vara lite små, men kom och prata med oss i receptionen vi kan fixa väldigt mycket.

Ha det bra, hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 19 januari 2019 från mobil enhet

Helt ok storlek på rummen och dom var rena. Personalen på kvällen verkade inte riktigt serviceminded men på morgonen var dom riktigt trevliga!

Hotellet känns slitet och standarden är låg. När jag duschade började det lukta fimp i hela badrummet vilket var otroligt störande. Frågan är om dom gjort om rummet till rökfritt och inte sanerat ordentligt.

Frukosten höll låg nivå. Baconen smakade gammalt fett och äggröran var inte god. Kaffet smakade surt/bränt. I övrigt fanns det en del att välja på.

Ingen bra vistelse är slutsatsen och kommer att undvika att boka här igen.

Restyp: Reste ensam
1  Tack AndersM1002

Hejsan Anders!
Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss.
Tråkigt att höra, jag har tagit detta både med husfrun och fukostansvarige och vi ska be alla dem anställda dubbelkolla allt i rummen givetvis även lukten.

Ha det bra, du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 18 januari 2019

Bra service med fräscha lokaler och toppen frukost , bemötande var precis som man förväntar sig att bli behandlad. Rummen bra standard och fräscha..frukosten fanns allt som behövs för en kanon start på dagen.

Tack Flyer01824406222

Hejsan Flyer.

Tack för ditt omdöme, det betyder mycket.
Vad roligt att läsa detta, du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 14 januari 2019

Trevlig personal, lugnt och trevligt med en "hemmakänsla", bra genuin frukost som är riktigt bra tillagad. Rummen är riktigt bra och håller hög standard i sin prisklass. Hotellet är centralt placerat.

Tack Safari09115721775

Hejsan Safari.
Tack för ditt omdöme, det glädjer oss!
Du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 4 december 2018

Bra o litet hotell nära centrum,rent trevlig personal samt rätt pris. Bra om man vill bo med poäng från mitt kort endast 7500 poäng BRA. Parkering vid hotellet bör förbättras samt att man kan få en kopp kaffe på kvällen.

Datum för vistelsen: december 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack FarAway28294364277
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2018

Hej Lennart,
Vad trevligt att du hade en bra vistelse hos oss!

Luleå Kommun har parkeringsplatser just utanför hotellet, samt runt hörnet av huset. Vi har även ett garage i vår källare för våra hotellgäster, hoppas att du fick den informationen när du frågade om parkering. Detta kostar 150:-/natt.

Varmt välkommen tillbaka!