Kostnadsfri avbokning till den 23-02-19
Ingen förskottsbetalning krävs
Travelocity114 US$
Orbitz.com114 US$
Omdömet skrevs 18 januari 2019

Bra service med fräscha lokaler och toppen frukost , bemötande var precis som man förväntar sig att bli behandlad. Rummen bra standard och fräscha..frukosten fanns allt som behövs för en kanon start på dagen.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Flyer01824406222
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2019

Hejsan Flyer.

Tack för ditt omdöme, det betyder mycket.
Vad roligt att läsa detta, du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 14 januari 2019

Trevlig personal, lugnt och trevligt med en "hemmakänsla", bra genuin frukost som är riktigt bra tillagad. Rummen är riktigt bra och håller hög standard i sin prisklass. Hotellet är centralt placerat.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Safari09115721775

Hejsan Safari.
Tack för ditt omdöme, det glädjer oss!
Du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 4 december 2018

Bra o litet hotell nära centrum,rent trevlig personal samt rätt pris. Bra om man vill bo med poäng från mitt kort endast 7500 poäng BRA. Parkering vid hotellet bör förbättras samt att man kan få en kopp kaffe på kvällen.

Datum för vistelsen: december 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack FarAway28294364277
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2018

Hej Lennart,
Vad trevligt att du hade en bra vistelse hos oss!

Luleå Kommun har parkeringsplatser just utanför hotellet, samt runt hörnet av huset. Vi har även ett garage i vår källare för våra hotellgäster, hoppas att du fick den informationen när du frågade om parkering. Detta kostar 150:-/natt.

Omdömet skrevs 17 september 2018

Bra hotell, fint med bastu. Lokalerna verkade bra, men jag hann inte nyttja vare sig middag (kl var mer än 20) eller frukost för jag avreste tidigt. Frukostpåsen är inte tillfyllest, måste bli bättre.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 650fredrikl
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Hej Fredrik,
Tack för ditt omdöme!

Vad trevligt att du gillade vår härliga bastu! Synd att du inte hann nyttja middagsbuffén, men nästa gång kanske det passar bättre!
Tack också för feedback gällande frukostpåse, det tar vi till oss. Om du önskar frukostpåse nästa gång och önskar något speciellt i denna så kan du meddela receptionen så ska vi se vad vi kan ordna.

Omdömet skrevs 14 september 2018

lite bättre frukost ,mera information hur man ringer till receptionen och ut samtal. saknas lite bakgrunds musik.det ska vara lite mera proffsig.En eloge till städ personal.Jag saknade en liten matta att stå på i badrummet.

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack mariacupen

Kära gäst,
Tack för ditt omdöme och för din feedback! Vi tar till oss av din feedback och kollar på detta.