Omdömet skrevs 10 september 2018

Trevlig personal. Rena och fräscha rum om än lite omoderna. Allt vad en kan tänkas behöva fanns och dessutom till mycket rimliga priser. Ett stort plus till att hotellet serverar en enklare middag på kvällen till ett otroligt lågt pris 40:-.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack 160idaw
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Hej Ida W,
Stort tack för ditt omdöme!

Härligt att du uppskattar vår enkla kvällbuffé som vi erbjuder måndag-torsdag.
Hoppas att vi får välkomna dig tillbaka en annan gång!

Omdömet skrevs 8 september 2018

Fint hotell lite i utkanten av centrum med mycket trevlig och kunnig personal. Receptionisten hade mycket bra tips för mig som aldrig hade varit till Luleå förut. Fantastisk frukost där man hade möjligheten att grädda Belgiska våfflor.

Var där i Februari 2017.

Datum för vistelsen: oktober 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack Ann S

Hej Ann S,
Tack för ditt omdöme!

Så roligt att höra att vi kunde hjälpa er att utforska Luleå! Hoppas att ni hittade våra guldkorn och fick en fin vistelse här. Så härligt att du även fick en bra start med god frukost, och vi håller med om att de belgiska våfflorna är fantastiskt goda!

Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Det som lyfter hotellet är personalen, trevliga och hjälpsamma. Hotellet är lite slitet, det var varmt i sommar vilket gjorde att det var varmt på rummet. Det här hotellet var nog inte ensamma om det. Bra frukost. Prisvärt hotell du får mycket för pengarna om du bokar hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack 191niklasj
Barception, Kundansvarig på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2018

Hejsan!
Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme här på Trip Advisor.
Håller med dig, de var varmt här i sommar, vi gjorde allt vi kunde för att få det lite kallare här på hotellet, men värmen tog ut sin rätt i stora delar av Sverige.

Du är välkommen tillbaka till oss!

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 27 juli 2018

Tyvärr har detta hotell ingen ventilation varken i rummen eller reception, frukostrum.
Mycket varmt i juli. Tack och lov kunde man öppna fönstret. Tråkig, sliten inredning. Gamla heltäckningsmattor. Frukost bra.

Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Eva L
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Hej Eva,
Tack för din feedback!

Som du nämner så har det varit en varm sommar även hos oss i Luleå vilket har medfört att det även blivit varmt på rummen stundvis. I receptionen har vi några fläktar som vi gärna lånar ut till våra gäster, och vi har gjort allt vi kan för att hålla nere temperaturen så gott vi kunnat.

Vad gäller rummen så har vi vissa rum med heltäckningsmatta och vissa rum med trägolv. Nästa gång får du gärna påpeka vid bokning/incheckning att du önskar ett rum utan heltäckningsmatta så ska vi försöka ordna det!

Trevligt att höra att frukosten gav dig en bra start på dagen!

Återigen tack för att du framfört dina synpunkter så att vi vet vad vi kan göra bättre!

Petra, Barception Manager
Comfort Hotel Arctic

Omdömet skrevs 22 maj 2018

Fungerade bra. Trånga platser i garaget, men alla var inte bokade. Vi utnyttjade gratismiddagen alla dagar, men blev lite besvikna då det var pyttipanna både tisdag och torsdag. Bra läge i utkanten av centrum

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 588ovep

Hej 588ovep,
Tack för din feedback!

Vad trevligt att ni hade en bra vistelse hos oss! Härligt också att ni nyttjade vår enkla middagsbuffé som vi bjuder på!

Petra, Barception Manager
Comfort Hotel Arctic