Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com118 US$
CheapTickets118 US$
Orbitz.com118 US$
eDreams119 US$
Hurb131 US$
Omdömet skrevs 29 mars 2021

Besöket på Elite stadshotell bestod av en kortare vistelse på en natt.

Vistelsen upplevdes dock väldigt tudelat. Detta berodde på att:
- Vi hade månader i förväg bokat in det omtalade hemsökta rummet (vilket var en del av syftet med att bo på hotellet) men vid incheckning fått ett annat rum utan vidare förklaring, och
- Frukosten var lite av en besvikelse - där det kändes som få veganska alternativ, och att flera av frukterna / bären snarare smakade som "fruit cocktail" från burk samt upptinade jordgubbar (från frys) istället för färska och fräscha alternativ.

Men trots detta upplevde jag det nya rummet och vistelsen som helt okej. Sängen var mjuk och skön, toaletten var fräsch och hade till och med badkar (lyx!) och det upplevdes inte som lyhört varken utifrån (möjligen lite sorl från trafiken, men inte stå det störde) eller från andra gäster.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack tinalarssonlulea
Omdömet skrevs 8 mars 2021

Riktigt nöjd med Elite Luleå efter 2 nätter här.
Ett fantastiskt hotell med jättebra läge samt som supertrevlig personal.
Fina och fräscha rum och otroligt vackert matsal.

Kommer definitivt övernatta igen.
Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack 598ivanv
Omdömet skrevs 27 februari 2021

Hade nästan kunnat ge en fyra men tyvärr var det flera, för mig, ganska viktiga saker som störde mig. Bland annat luktade det lite instängt på rummet, det var även för varmt för mig som tycker om att sova svalt. Fönstret gick att öppna minimalt och låg mot andra husväggar så ingen naturlig vind, dessutom öppnas det med en hasp från undersidan det känns som att ingen luft blåser in..påpekade detta men fick till svar att det inte går att göra något så alla rums temperatur styrs centralt och ej enskilt. Vissa rum har tydligen fönster som inte går att öppna alls. Utöver detta byttes inte lakanen på de 3 nätter vi var här trots att de blev fläckiga efter första natten (baby i sängen). Bodde på vån 4 ochstördes av surrande från fläkt eller ventilation. I övrigt var allt toppen, bra frukost i en fantastisk sal, väl ekiperat gym, trevlig personal.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack LinnVita
Omdömet skrevs 1 februari 2021

Vi var väldigt nöjda! Personalen var helt rätt personer på rätt plats! Samt en jättegod frukost, välstädat, fint hotell. Trevliga städerskor och frukostansvariga. Samt receptionen! Topp! :) ingenting negativt att anmärka på!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Fridaaaaj
Omdömet skrevs 7 december 2020

Vänlig personal, en magisk atmosfär, och frukosten var generös och mycket välsmakande! Ett gammalt anrikt hotell med mycket historia. En av mina bästa hotellvistelser någonsin!
Vi åt också på The Bishop Arms, där maten var unikt vällagad, och vackert och estetiskt komponerad! Kocken Mona visste verkligen vad hon höll på med!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack aseroman