Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
t0mashellstr0m
Trelleborg, Sverige

Mycket bra

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 aug. 2023
Mycket trevligt hotell med bra personal och mycket god mat. Bra garage i källaren (lite trångt bara). Spa avdelningen var trevlig, som sagt bara bra omdömme om detta hotell.Kommer defintivt bo här igen.
Resetyp: Reste i arbetet
4,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Ser du något problem med det här omdömet?
Visa fler hotell i
Omdömet skrevs 16 augusti 2023

Så härligt hotell och fin personal. Inget strul bara rakt och rätt. Nära till allt. Vi fick frukost packad då vi skulle flyga tidigt, en morgonpigg kille delade ut det och säkerställde att en taxi var på väg åt oss. Så bra service och allt fungerade som man kan önska!

Tack miarendler
Omdömet skrevs 14 augusti 2023

Hade bokat en juniorsvit för vår vistelse i Luleå.
Rummet var slitet och kändes ej väl underhållet. Bitar av golvlister låg intryckta i ett hörn bakom en gardin, handtaget till toaletten satt löst, termostaten i duschen fungerade inte som den skulle. Sedan var det småsaker som också drog ner betyget, vattenkokaren som fanns på rummet var man tvungen att ställa ner på golvet för att kunna koppla i ett uttag för att kunna använda. Rummet kändes inte mysigt och i slutändan kändes det inte värt att betala extra för juniorsviten. Bra frukost men väljer definitivt ett annat hotell nästa gång. :)

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Sofia E
Omdömet skrevs 8 augusti 2023

Hotellet låg mitt på stan. Personalen var trevliga och serviceinriktade. Hotellrummet var fint, rent och hade fräscha handdukar och sängkläder. WI-FI fungerade perfekt. Frukosten var god.
Luleå var en trevlig stad och vi hittade fina restauranger.

Tack annkarlsson1970
Omdömet skrevs 20 juli 2023

Så otroligt nöjd med våra dygn hos er. Stilfullt, trevlig atmosfär, trevlig personal, god frukost och vansinnigt goda pizzor i lobbyisten. Trevlig relax och helt okey gym, har absolut inget att klaga på.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack elny2023
Omdömet skrevs 13 juli 2023

Sängen var otroligt skön och rummet var fräscht inget att klaga på direkt men däremot mat utbudet, var inte så jätte brett dem hade bara glass till efterätt i menyn i restruangen , hade trerättersmiddags erbjudande men var it så mycket erbjudande i det. For upp på hotell rummet beställde foodora istället , drickarna var goda och bra service iaf.
Frukosten däremot hade mycket mer erbjuda och smakade otroligt gott.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Allis L