Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 6 april 2021

Allt var helt perfekt, bra Covidanpassning, trots ombyggnad så funkade allt helt perfekt. Rummet vi valde var ju en svit för att få egen bastu och större utrymme. Bra parkeringsmöjligheter nära eller i hotellet.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 655matsa
Omdömet skrevs 26 mars 2021

Trevligt hotell med perfekt frukost, fantastiks personal. rekommenderas varmt. Har bott en hel del här, gymmet har det du behöver. löpband, hantlar, en stång med vikter och lite maskiner. Ritkigt bra hotell.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack magnusrojlind
Omdömet skrevs 22 februari 2021

Sängen gav mig ryggskott. Rummet var kallt. Duschen opraktisk eftersom när du duschar så åker allt vatten ut i hela badrummet. Frukosten dålig, i både utbud och personalens uppgift i att fylla på. Det borde finnas en bar nere i spat, det är inte trevligt att gå i handduk helt blöt för att gå och köpa något.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack siimoneeng
Omdömet skrevs 20 februari 2021

Bokat Staycation (dubbelrum, spa och två rätters-middag). Rummet var väl helt okej, dock hårda sängar och små kuddar.

SPAet var nog det sämsta spa jag upplevt. Relaxen var helt okej med lugn musik och det bjöds på isvatten. I omklädningsrummet låg handdukar på golvet. Bland de två bubbelpoolerna var det ca. 10 personer som hade fest, vilket innebar att det var glas och flaskor överallt, högljutt av prat och de spelade egen festmusik genom egenmedtagen högtalare. Ångbastun var trasig, vilket jag läst på andra recensioner att den varit till och från sen mer än ett år tillbaka. Även upplevelseduschen var ur funktion och den vanliga duschen bland poolerna hade inget varmvatten. Bastun var sliten och golvet var smutsigt. Blev mer stressad än avslappnad av att vara där. Rekommenderas inte.

Middag och frukost har vi inte provat än.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Lulebo9089
Omdömet skrevs 4 februari 2021 från mobil enhet

Fräscha rum med intressant inredning. Bra tv och uppmärksam uppgradering som Diamond select medlem. Spännande meny och bra restaurang för roomservice
Inga problem utom lite långsam incheckning pga lite personal

Datum för vistelsen: januari 2021
Restyp: Reste i arbetet