Travelocity
eDreams
Boka nu, betala på plats
ZenHotels.com123 US$
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Bra sängar och tyst på hotellet. Frukosten kunde haft ett bättre utbud. Trevligt med nybakade frallor. Äggröran otroligt torr och smaklös. Bra att det gick att boka garageplats. Dock var det extremt trångt.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack mimmi710
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Hade först ett rum med dubbelsäng, men det var den ryckigaste sängen vi någonsin legat i och vi sov inte många minuter då vi hela tiden väcktes av varandra. Fick hjälp att byta till ett rum med enkelsängar som egentligen var dyrare men vi fick det för samma pris.
Dålig ventilation då det ute var över 20 grader även på natten (25-30 på dagen).
Jättefin frukost!

Rumstips: Välj inte dubbelsäng
Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack AsaH652
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Bodde 5 nätter på semestern. Bra parkering i huset, säkert och bra. Ingen AC på rummet, våldsamt varmt mitt i sommaren, fick sova med öppna fönster vilket innebar flera tillfällen när man vaknar av högt spelande bilar med ungdomar eller lastbilar tidigt på morgonen, inte så kul om man har rummet mot parken.
Frukosten bra men inget speciellt, man tröttnade efter 2 dagar, inte så stor variation. Snyggt och välstädat och trevlig personal.

Rumstips: Välj rum mot älven, rum mot gatan riskerar bli störda i sömnen
Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack Anders R
Omdömet skrevs 29 juni 2021 från mobil enhet

Superfint hotell i centrum! Rummet var fint, stor säng och jättefint badrum! Personalen var supertrevlig och frukosten var helt magisk! Vi stannade bara en natt men det var underbart, speciellt med tanke på hur varmt det var ute så är jag väldigt tacksam över fläkten som fanns på rummet! Hit åker jag gärna igen!

Rumstips: Gratis parkering utanför på helger, annars kan man nyttja hotellets garage för en extra kostnad
Datum för vistelsen: april 2021
Tack iliax88
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Quality hotel Luleå kommer vi aldrig att bo på fler gånger. Dåligt om information bland annat fick vi ingen information om covid restriktioner , bra mat på restaurangen men fruktansvärd lång väntan på maten.

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack stalnackegoran
Nathalie Chatzidimitriou, Other på Quality Hotel Lulea, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2021

Hej och tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme om din vistelse hos oss här på TripAdvisor.

Vi ber så mycket om ursäkt för den långa väntan i restaurangen. Jag har tagit dina synpunkter vidare till vår hotelldirektör även gällande informationsbristen.

Med vänliga hälsningar,

Nathalie C