“En pärla”
Omdöme om Craft N’ Draft

Craft N’ Draft
Rankad som nr 87 av 128 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Grymt bra personal som tog hand om oss. Bra utbud av lokal craft beer! Maten serverades i stora portioner och var god. Utsikten var underbar

Datum för besöket: augusti 2021
Tack sarahkW7793PS

Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Jag och min vän åt deras högrev- och oxfiléburgare. Presentationen var bedrövlig;brödet smuligt, osten svettig och hamburgaren i oordning som ett hemmabygge. Inte nog med det så blev både jag och min vän matförgiftade och jättesjuka natten igenom. När jag ringer dit dagen efter så bemöts jag på en mycket defensivt sätt där jag måste gå till vårdcentralen för att konstatera matförgiftning, (som om jag var i skick att göra det). Ingen kompensation eller servicekänsla överhuvudtaget.

Datum för besöket: juli 2020
Tack rebeccasZ1371FL
Omdömet skrevs 2 april 2020

Trevlig miljö med fin utsikt ut över vattnet/staden och mysig miljö. Bra urval på dryck, alltid någon ny god öl man kan smaka.
Maten är bra, bra portioner och en hel del att välja på.

Datum för besöket: mars 2020
2  Tack Tobbe66
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Jag och mina vänner beställde en toast skagen á 165 kr.
Det kan inte ens kallas toast skagen. Det enda som låg på det torra brödet var räkorna??
Den sk majonäsen var en klick på sidan om samt en citronskiva.
Inget grönt el lök.
Under all kritik, måste vara sveriges sämsta och dyraste lilla brödbit.
Det blev förståss ingen varmrätt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack IngelaB34
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Maten är ganska ojämn, håller inte riktigt måttet för att kunna ge en fyra. Vissa saker bra och några saker sisådär. Trots stress då förbeställd mat ska ut till stort sällskap så gör servitören sitt allra bästa. Trots lite fel så får han en eloge. Restaurangens utsikt kan man inte klaga på. Trevlig inredning. Tips att öppna upp fler kassor under paus på evenemang.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack annakarinr_13

Resenärer som tittade på Craft N’ Draft tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Craft N’ Draft? Berätta vad du tyckte!