“Fika”
Omdöme om Le Croissant

Le Croissant
Rankad som nr 3 av 4 Smått och gott i Luleå
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Ett mysigt café. Gott franskt kaffe och bakelser! Har även sallader noterade jag. Mysigt. Ligger vid torget. Kan rekommenderas varmt.

Datum för besöket: september 2020
Tack Anneli_Lun

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Besökte Le Croissant för att äta lunch, vi var två i sällskapet. Jag åt caesarsalladen och mitt sällskap åt en grillad sandwich, kyckling - Caesar. Kycklingen i min caesarsallad var kryddad med curry, mycket dessutom. Det var inte direkt en god kombination. Salladen var också dränkt, och då menar jag verkligen dränkt, i dressing. Det rann från bladen och var en stor pöl i tallriken. Skulle nog ändå klassa det som den sämsta caesarsalladen jag någonsin ätit. Låt oss hoppas att de råkade ta fel kyckling och tappade behållaren med dressing. Att det hela var ett misstag och att det inte är såhär de vanligtvis gör sin caesarsallad. Mitt sällskap uppskattade dock sin sandwich. Därav en tvåa i betyg, annars hade det tveklöst varit en etta.

Datum för besöket: september 2020
Tack Erikablom
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Ett bra ställe för lunch. Ätit här ett flertal gånger, deras lunchalternativ är rätt bra. Nu senast var servicen bra, dock var pastan både överkokt och kall.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Sten-Ove E
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Le Croissant blev en angenäm överraskning. Den fina Caesarsalladen var mycket bra. Det här får bli ett ställe att sätta upp på återbesökslistan

Datum för besöket: juli 2019
Tack ZoG230090
Omdömet skrevs 14 juni 2019 från mobil enhet

Trevlig och mysig lunch bestående av pasta med kräftor.
Brödet till är jättegott!
Vin och öl rättigheter.
Trevlig personal

Datum för besöket: juni 2019
Tack Anneli K

Resenärer som tittade på Le Croissant tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Le Croissant? Berätta vad du tyckte!